Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Vintage Cazal Gold Art Deco UNKNOWN Frames Eye Glasses Sunglasses Germany 32
US $69,00
OngeveerEUR 62,00
of Beste voorstel
Objectstaat:
“Please read the ENTIRE description!!!”
Tweedehands
Een object dat al eerder is gedragen. Zie de aanbieding van de verkoper voor volledige details en een beschrijving van onvolmaaktheden.
Verzendkosten:
US $5,95 (ongeveer EUR 5,35) USPS First Class®.
Bevindt zich in: Rockwall, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 25 sep en ma, 30 sep tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:325683033277
Specificaties
- Objectstaat
- Tweedehands
- Opmerkingen van verkoper
- “Please read the ENTIRE description!!!”
- Vertical
- 35 mm
- Custom Bundle
- No
- MPN
- Does Not Apply
- Gender
- Unisex
- Bundle Listing
- No
- Bridge Width
- 16 mm
- Modified Item
- No
- Brand
- Persol
- Frame Color
- Gold/Black
- Department
- Men
- Type
- Eyeglasses
- Model
- UNKNOWN
- Style
- Full Rim
- Frame Material
- Acetate, Plastic
- Age Group
- Adult
- Features
- Art Deco, Rectangular
- Country/Region of Manufacture
- Germany
- Lens Socket Width
- 56 mm
- Temple Length
- 140 mm
- UPC
- Does not apply
Objectbeschrijving van de verkoper
Populaire rubrieken in deze winkel
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
Feedback verkoper (21.754)
- n***d (395)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopExactly as advertised! A++
- s***f (1999)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThanks
- w***h (720)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopSeller cancelled the order after I paid. The seller said that I requested cancellation. I later contacted the seller and they said they cancelled the order because the item was damaged. I can understand that, but why don't they just say that the seller cancelled it instead of the customer and then email the customer to let them know. Poor communication.