|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is verkocht op di, 14 mei om 7:20 AM.
Hebt u iets om te verkopen?

Game Audio Programming (ADVANCES IN COMPUTER GRAPHICS AND GAME DEVELOPMENT S...

Objectstaat:
Goed
Verkocht voor:
US $10,97
OngeveerEUR 10,11
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: San Diego, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 1 jun en wo, 5 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:325671399930
Laatst bijgewerkt op 14 mei 2024 17:02:47 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Release Year
2002
Book Title
Game Audio Programming (ADVANCES IN COMPUTER GRAPHICS AND GAME...
ISBN
9781584502456
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Game Audio Programming
Author
James R. Boer
Item Length
9in
Publisher
Charles River Apparel Media
Item Width
6in
Item Weight
35.1 Oz
Number of Pages
640 Pages

Over dit product

Product Information

Game Audio Programming is a comprehensive guide to interactive audio programming for the Microsoft Windows (r) platform. Written for C++ programmers implementing an audio system for an entertainment or multimedia title, this practical reference covers a wide range of topics relevant to today's audio programmers, including DirectX Audio, audio decompression libraries, hardware filters and effects, geometric representation of world data for effects, occlusion and obstruction, and more. In addition, a full-featured, documented, and internally commented game audio programming (GAP) library is referenced throughout the book to explain various concepts. The library is included on the companion CD-ROM and can be used as either a ready-to-use library for your own games or as reference code to help implement an audio system.

Product Identifiers

Publisher
Charles River Apparel Media
ISBN-10
1584502452
ISBN-13
9781584502456
eBay Product ID (ePID)
2216870

Product Key Features

Author
James R. Boer
Publication Name
Game Audio Programming
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2002
Type
Textbook
Number of Pages
640 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
6in
Item Weight
35.1 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Qa76.76.C672b64 2002
Copyright Date
2003
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Programming / Games, Speech & Audio Processing
Lccn
2002-012582
Dewey Decimal
794.8/165
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes
Genre
Computers

Objectbeschrijving van de verkoper

Benjamins bookshelf

Benjamins bookshelf

99% positieve feedback
15K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (4.474)

r***n (437)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived safely in good condition.
Alle feedback weergeven