|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is door de verkoper beëindigd op vr, 17 mei om 1:13 AM omdat het object niet langer beschikbaar is.
Hebt u iets om te verkopen?

Emigre Magazine 2001 Issue #60 Honey Barbara Graphic Design Typography Fonts

Objectstaat:
niet opgegeven
Great condition.
Prijs:
US $35,00
OngeveerEUR 32,27
Verzendkosten:
US $4,13 (ongeveer EUR 3,81) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: San Francisco, California, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 31 mei en di, 4 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:315182011034
Laatst bijgewerkt op 29 apr 2024 02:56:56 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Opmerkingen van verkoper
“Great condition.”
Binding
Special Binding
Language
English
Signed
No
Author
Rudy VanderLans
Personalized
No
Region
North America
Publisher
Emigre Magazine
Topic
Graphic Design & Typography
Country/Region of Manufacture
United States
Subject
Graphic Design & Typography
Original/Facsimile
Original
Year Printed
2001

Objectbeschrijving van de verkoper

Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.