Hebt u iets om te verkopen?

The Social Media Management Handbook by Wollan, Robert, Good Book

Objectstaat:
Goed
This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .
Prijs:
US $4,54
OngeveerEUR 4,25
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Tontitown, Arkansas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 27 jun en za, 29 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:315175125392
Laatst bijgewerkt op 22 jun 2024 01:04:27 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“This is a used book in good condition and may show some signs of use or wear .”
ISBN
9780470651247
Book Title
Social Media Management Handbook : Everything You Need to Know to Get Social Media Working in Your Business
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Length
9.3 in
Publication Year
2011
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1.2 in
Author
Robert Wollan, Nick Smith, Catherine Zhou
Genre
Computers, Business & Economics
Topic
Business Communication / General, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing, Management
Item Weight
19.7 Oz
Item Width
6.3 in
Number of Pages
352 Pages

Over dit product

Product Information

How do organizations manage social media effectively? Every organization wants to implement social media, but it is difficult to create processes and mange employees to make this happen. Most social media books focus on strategies for communicating with customers, but they fail to address the internal process that takes place within a business before those strategies can be implemented. This book is geared toward helping you manage every step of the process required to use social media for business. The Social Media Management Handbook provides a complete toolbox for defining and practicing a coherent social media strategy. It is a comprehensive resource for bringing together such disparate areas as IT, customer service, sales, communications, and more to meet social media goals. Wollan and Smith and their Accenture team explain policies, procedures, roles and responsibilities, metrics, strategies, incentives, and legal issues that may arise. You will learn how to: Empower employees and teams to utilize social media effectively throughout the organization Measure the ROI of social media investments and ensure appropriate business value is achieved over time Make smarter decisions, make them more quickly, and make them stick Get the most out of your social media investment and fully leverage its benefits at your company with The Social Media Management Handbook.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470651245
ISBN-13
9780470651247
eBay Product ID (ePID)
92476101

Product Key Features

Book Title
Social Media Management Handbook : Everything You Need to Know to Get Social Media Working in Your Business
Number of Pages
352 Pages
Language
English
Publication Year
2011
Topic
Business Communication / General, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing, Management
Illustrator
Yes
Genre
Computers, Business & Economics
Author
Robert Wollan, Nick Smith, Catherine Zhou
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
19.7 Oz
Item Length
9.3 in
Item Width
6.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Reviews
'Well worth a read if you are thinking of going down the social media road .' (HR Magazine, June 2011). '…provides a complete toolbox for defining and practicing a coherent social-media strategy.' (EFMA Journal, June 2011). 'A breezy read, the compelling discussion by the authors makes a solid case for corporations to revamp their views and policies on social media' Human Resources
Lccn
2010-037011
Dewey Decimal
658.872
Lc Classification Number
Hd30.3
Table of Content
Introduction: What is Social Media? ix I Social Media Strategy for Organizations 1 1 The Power and Business Risks of Social Media 3 Nick Smith and Robert Wollan 2 How to Develop a Social Media Strategy 16 Chris Boudreaux 3 Social Media ROI: New Metrics for Customer Health 36 Kevin Quiring 4 Selling Social Media within the Organization 54 Robert Wollan II Marketing and Sales in Social Media 65 5 Social Media and the Voice of the Customer 67 Chris Zinner and Catherine Zhou 6 Integrating Social CRM Insights into the Customer Analytics Function 91 Rayid Ghani and Sarah Bentley 7 Using Social Media to Drive Product Development and Find New Services to Sell 104 Adi Alon and A.J. Gupta 8 Social Community Marketing and Selling 120 Robert Wollan and Andr_e Trochymiuk III Customer Service and Support with Social Media 139 9 Using Social Media in Customer Service and Support 141 Stephanie Sadowski 10 Social Media: Responding to Customer Complaints 160 Todd R. Wagner 11 Staying Out of Trouble: Complying with FTC Disclosures 175 Chris Boudreaux IV Beyond the ''Pilot'' Phase: The Core Components of the Agile Digital Enterprise 187 12 Creating and Implementing a Social Media Technology Platform 189 Anatoly Roytman and Joseph Hughes 13 Social CRM on the Move: Mobility Implications for Social Media Programs 209 Greg Jenko, Lars Kamp, and Saj Usman 14 New Rules for Tools: IT Infrastructure Implications and Options for Supporting Enterprise Social Media 220 Robert Wollan and Kelly Dempski V Empowering Employees for Social Media Success 231 15 Culture Traits, Employee Incentives, and Training 233 Christine Eberle 16 New Roles and Responsibilities 250 Chris Zinner and Vanessa Godshalk 17 Social Media Policies 274 Chris Boudreaux 18 Social Media, Collaboration, and Value Creation in Organizations 286 Robert J. Thomas Appendix 1 299 Appendix 2 301 Notes 307 Index 315
Copyright Date
2011

Objectbeschrijving van de verkoper

Once Upon a Time Books Inc

Once Upon a Time Books Inc

99,5% positieve feedback
850K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (439.293)

r***i (430)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
In great shape
n***y (511)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Got here super quick, great price, couldn't ask for a better experience.
n***t (274)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book arrived promptly and in the described condition, thank you!