|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Citizen Brands: Putting Society at the Heart of your Business, Willmott, Michael

Objectstaat:
Goed
Prijs:
GBP 4,54
OngeveerEUR 5,29
Verzendkosten:
GBP 5,19 (ongeveer EUR 6,05) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GL5 2TH, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 29 mei en vr, 14 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 3 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:315103087690
Laatst bijgewerkt op 03 apr 2024 19:01:50 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
EAN
9780470853580
ISBN
0470853581
Book Title
Citizen Brands: Putting Society at the Heart of your Business
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Citizen Brands: Putting Society at the Heart of Your Business
Item Height
229mm
Author
Michael Willmott
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
153mm
Subject
Marketing
Item Weight
408g
Number of Pages
274 Pages

Over dit product

Product Information

What is the most important issue facing business today? Globalization, the technological revolution, supply chain management, core competencies, staff retention, price competition? Important though all of these are, something else is emerging as an equally critical challenge facing companies in the technological, globalized, knowledge economy ahead. It is the concept of Citizen Brands. Its importance arises because it embodies not just one, but three crucial strategic issues for the business world: * Values (what the company stands for); * Corporate citizenship (playing an active role in society); * Branding (the tangible and intangible attributes that are encompassed in a name or trademark). This book is about how these three elements come together in an integrated way; about how they define a company's relationship with all the relevant people and institutions it has to deal with - customers, employees, shareholders, suppliers, government or whoever. Put another way, it is about achieving corporate success through putting society at the heart of the company. Companies through their direct actions (for example employment) and through their intermediaries - brands - are an integral part of the social and economic world in which they operate, needing to reflect the values and aspirations that exist; the differences and similarities. This is why corporate managers need to bring society into the company; why they need to turn their brands into citizen brands. In the emerging networked, post-industrial world, managing that relationship is one of the most important challenges that companies face. And companies that understand and embrace this are likely to be the ultimate winners in the future.

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470853580
eBay Product ID (ePID)
87888847

Product Key Features

Author
Michael Willmott
Publication Name
Citizen Brands: Putting Society at the Heart of Your Business
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2003
Type
Textbook
Number of Pages
274 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
153mm
Item Weight
408g

Additional Product Features

Title_Author
Michael Willmott
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Bluebell Abbey Limited
Andrew FitzGerald
Unit A, Mill Place Two
90 Bristol Road
Gloucester
Gloucestershire
GL1 5SQ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT13318117020
:liam-Eku.oc.yebballebeulb@reltubeht
Btw-nummer:
  • GB 242692990
Handelsregistratienummer:
  • 10155216
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
The Cotswold Library

The Cotswold Library

99,5% positieve feedback
2,3M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (835.140)

n***o (237)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great item
k***t (890)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
good book; great price.
r***i (294)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+++++