Hebt u iets om te verkopen?

Marketing and Modernity - 9781859739914

Objectstaat:
Nieuw
2 beschikbaar
Prijs:
GBP 96,52
OngeveerEUR 114,10
Dit object wordt verzonden via internationale verzending.
Inclusief internationale tracking, vereenvoudigde inklaring, en geen bijkomende kosten bij levering. Meer info
Verzendkosten:
GBP 29,63 (ongeveer EUR 35,03) Versnelde verzendservice naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending
Dit bedrag is inclusief verzendkosten die de verkoper heeft opgegeven alsook toepasselijke internationale verzend-, verwerkings- en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Aldershot, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten: 
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Dit bedrag is inclusief toepasselijke douanetarieven, belastingen, bemiddelingskosten en andere kosten. Dit bedrag is onderhevig aan wijzigingen totdat u hebt betaald. Meer informatie vindt u in de voorwaarden voor internationale verzending
Levering:
Geschatte levering tussen do, 4 jul en vr, 12 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     
Internationale verzendkosten en invoerkosten aan Pitney Bowes Inc. betaald. Meer weten?Meer weten over internationale verzending van eBay?

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:314651544461
Laatst bijgewerkt op 15 jun 2024 11:44:15 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Book Title
Marketing and Modernity
ISBN
9781859739914
Publication Year
1997
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing and Modernity: an Ethnography of Marketing Practice
Item Height
216mm
Author
Marianne E. Lien
Publisher
Bloomsbury Publishing
Item Width
138mm
Subject
Engineering & Technology, Marketing
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

What 200 products can be made from a dead chicken?What should turkey really taste like?How can you make a ready-made meal appear less manufactured?How do you market a folk-pizza ?This fascinating and entertaining book examines the strategies and struggles of the young professionals who are responsible for marketing a variety of ready-made food products for a major Norwegian food manufacturer. This setting provides the empirical focus for the analysis of the key tensions and contradictions which are to be found in modernity.Through a detailed description of everyday-life in the marketing department, the book critically examines many of the features which are believed to characterise modernity, such as authenticity, ambivalence and the quest for order. The setting also allows the author to explore key economic terms such as the market , product , brand and consumer .Drawing on comparative material, the author suggests that modernity may be characterized, not so much by an effort at making order, but rather by specific ways of dealing with ambivalence, and demonstrates that features generally associated with modernity may not be so modern after all.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing
ISBN-13
9781859739914
eBay Product ID (ePID)
89005945

Product Key Features

Author
Marianne E. Lien
Publication Name
Marketing and Modernity: an Ethnography of Marketing Practice
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Engineering & Technology, Marketing
Publication Year
1997
Type
Textbook
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Height
216mm
Item Width
138mm

Additional Product Features

Title_Author
Marianne E. Lien
Series Title
Explorations in Anthropology
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

BOOKS ETC LIMITED
Andy Smith
Books Etc, Unit 4
Eastern Road
Aldershot
Hampshire
GU12 4YD
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT30481325210
:xaF30481325210
:liam-Emoc.liamg@rebbewcim
Btw-nummer:
  • GB 976952259
Handelsregistratienummer:
  • 06687355
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 06687355
BOOKS etc.

BOOKS etc.

99,2% positieve feedback
1,6M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (515.194)

u***n (185)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All good, thanks
e***0 (704)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described, prompt delivery, highly recommended seller.
l***n (81)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived quick. Item in perfect condition