|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Research with IBM SPSS Statistics: A, Charry, Coussement, Demouli**

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $65,73
OngeveerEUR 61,50
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: NY, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 10 mei en wo, 15 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:313236341586
Laatst bijgewerkt op 27 apr 2024 01:39:55 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2016-07-20
ISBN
9781472477453
EAN
9781472477453
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Research with Ibm® SPSS Statistics : a Practical Guide
Item Height
0.7in
Author
Nathalie Demoulin, Karine Charry, Nico Heuvinck, Kristof Coussement
Item Length
9.6in
Publisher
Routledge
Item Width
6.9in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
250 Pages

Over dit product

Product Information

Marketing researchers, companies and business schools need to be able to use statistical procedures correctly and accurately interpret the outputs, yet generally these people are scared off by the statistics behind the different analyses procedures, thus they often rely on external sources to come up with profound answers to the proposed research questions. In an accessible and step by step approach, the authors show readers which procedures to use in which particular situation and how to practically execute them using IBM(R) SPSS Statistics. IBM(R) is one of the largest statistical software providers world-wide and their IBM(R) SPSS Statistics software offers a very user-friendly environment. The program uses a simple drag-and-drop menu interface, which is also suitable for non-experienced programmers. It is widely employed in companies and many business schools also use this software package. This straightforward, pragmatic reference manual will help: professional marketers who use statistical procedures in in IBM(R) SPSS Statistics; undergraduate and postgraduate students where marketing research and research methodology are taught; all researchers analyzing survey-based data in a wide range of frontier domains like psychology, finance, accountancy, negotiation, communication, sociology, criminology, management, information systems, etc. IBM(R)'s next-generation business analytic solutions help organizations of all sizes make sense of information in the context of their business. You can uncover insights more quickly and easily from all types of data-even big data-and on multiple platforms and devices. And, with self-service and built-in expertise and intelligence, you have the freedom and confidence to make smarter decisions that better address your business imperatives.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1472477456
ISBN-13
9781472477453
eBay Product ID (ePID)
219695154

Product Key Features

Author
Nathalie Demoulin, Karine Charry, Nico Heuvinck, Kristof Coussement
Publication Name
Marketing Research with Ibm® SPSS Statistics : a Practical Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
250 Pages

Dimensions

Item Length
9.6in
Item Height
0.7in
Item Width
6.9in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.2.C385 2016
Edition Description
Revised Edition,New Edition
Edition Number
2
Table of Content
Foreword Preface Getting started with IBM SPSS statistics Descriptive analysis Exploratory factor analysis Cluster analysis Hypothesis testing Correlations Regression analysis Moderation and mediation analysis Index
Copyright Date
2016
Target Audience
College Audience
Topic
Mathematical & Statistical Software, General, Statistics, Marketing / Research
Lccn
2015-043933
Genre
Computers, Business & Economics, Social Science

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd
Mubin Ahmed
2 Lester Way
Wallingford
OX10 9TA
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Eku.oc.skoobemosewa@asuyabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (511.532)

1***i (338)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent!
u***o (1000)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent transaction! The book arrived promptly and well packaged. I'm very happy!
o***v (211)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
item arrived on time as described