Hebt u iets om te verkopen?

The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar / 18 verkocht
Prijs:
US $26,77
OngeveerEUR 25,05
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Grand Rapids, Michigan, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 21 jun en di, 25 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:312384782896
Laatst bijgewerkt op 05 mei 2024 13:33:43 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
EAN
9780071548335
ISBN
0071548335
Binding
TC
Book Title
New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
Item Length
8.6 in
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Publication Year
2008
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1.1 in
Author
Joseph A. Michelli
Genre
Business & Economics
Topic
Training, Leadership, Total Quality Management, Personal Success, Customer Relations, Organizational Behavior, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Management, Corporate & Business History
Item Width
6.3 in
Item Weight
15.3 Oz
Number of Pages
304 Pages

Over dit product

Product Information

Discover the secrets of world-class leadership! When it comes to refined service and exquisite hospitality, one name stands high above the rest: The Ritz-Carlton Hotel Company. With ceaseless attention to every luxurious detail, the company has set the bar for creating memorable customer experiences in world-class settings. Now, for the first time, the leadership secrets behind the company's extraordinary success are revealed. The New Gold Standard takes you on an exclusive tour behind the scenes of The Ritz-Carlton Hotel Company. Granted unprecedented access to the company's executives, staff, and its award-winning Leadership Center training facilities, bestselling author Joseph Michelli explored every level of leadership within the organization. He emerged with the key principles leaders at any company can use to provide a customer experience unlike any other, such as: Understanding the ever-evolving needs of customers Empowering employees by treating them with the utmost respect Anticipating customers' unexpressed needs and concerns Developing and conducting an unsurpassed training regimen Sharing engaging stories from the company's employees--from the corporate office and hotels around the globe--Michelli describes the innovative methods the company uses to create peerless guest experiences and explains how it constantly hones and improves them. The New Gold Standard weaves practical how-to advice, proven leadership tools, and the wisdom of experts to help you create and embed superior customer-service principles, processes, and practices in your own organization.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071548335
ISBN-13
9780071548335
eBay Product ID (ePID)
64186095

Product Key Features

Book Title
New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
Author
Joseph A. Michelli
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Training, Leadership, Total Quality Management, Personal Success, Customer Relations, Organizational Behavior, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Management, Corporate & Business History
Publication Year
2008
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Length
8.6 in
Item Height
1.1 in
Item Width
6.3 in
Item Weight
15.3 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Hd57.7.M525 2008
Copyright Date
2008
Lccn
2008-007056
Dewey Decimal
658.4/092
Dewey Edition
22

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

BargainBookStores.com
Ralf Scharnowski
3423 Lousma Dr SE
49548 Grand Rapids, MI
United States
Contactgegevens weergeven
:xaF4532-103 )616(
:liam-Emoc.serotskoobniagrab@flah
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Bargain Book Stores

Bargain Book Stores

99,3% positieve feedback
3,1M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.230.499)

k***s (21)- Feedback gegeven door koper.
Meer dan een jaar geleden
Geverifieerde aankoop
Everything as described. Thank you!
Alle feedback weergeven