Afbeelding 1 van 1
![The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer - Afbeelding 1 van 1](https://i.ebayimg.com/images/g/RicAAOSwqXpmCGhG/s-l500.jpg)
The New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer
Objectstaat:
5 beschikbaar / 18 verkocht
Verzendkosten:
Bevindt zich in: Grand Rapids, Michigan, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 21 jun en di, 25 jun tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 99,3% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:312384782896
Specificaties
- Objectstaat
- EAN
- 9780071548335
- ISBN
- 0071548335
- Binding
- TC
- Book Title
- New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
- Item Length
- 8.6 in
- Publisher
- Mcgraw-Hill Education
- Publication Year
- 2008
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Illustrator
- Yes
- Item Height
- 1.1 in
- Genre
- Business & Economics
- Topic
- Training, Leadership, Total Quality Management, Personal Success, Customer Relations, Organizational Behavior, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Management, Corporate & Business History
- Item Width
- 6.3 in
- Item Weight
- 15.3 Oz
- Number of Pages
- 304 Pages
Over dit product
Product Information
Discover the secrets of world-class leadership! When it comes to refined service and exquisite hospitality, one name stands high above the rest: The Ritz-Carlton Hotel Company. With ceaseless attention to every luxurious detail, the company has set the bar for creating memorable customer experiences in world-class settings. Now, for the first time, the leadership secrets behind the company's extraordinary success are revealed. The New Gold Standard takes you on an exclusive tour behind the scenes of The Ritz-Carlton Hotel Company. Granted unprecedented access to the company's executives, staff, and its award-winning Leadership Center training facilities, bestselling author Joseph Michelli explored every level of leadership within the organization. He emerged with the key principles leaders at any company can use to provide a customer experience unlike any other, such as: Understanding the ever-evolving needs of customers Empowering employees by treating them with the utmost respect Anticipating customers' unexpressed needs and concerns Developing and conducting an unsurpassed training regimen Sharing engaging stories from the company's employees--from the corporate office and hotels around the globe--Michelli describes the innovative methods the company uses to create peerless guest experiences and explains how it constantly hones and improves them. The New Gold Standard weaves practical how-to advice, proven leadership tools, and the wisdom of experts to help you create and embed superior customer-service principles, processes, and practices in your own organization.
Product Identifiers
Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071548335
ISBN-13
9780071548335
eBay Product ID (ePID)
64186095
Product Key Features
Book Title
New Gold Standard: 5 Leadership Principles for Creating a Legendary Customer Experience Courtesy of the Ritz-Carlton Hotel Company
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Training, Leadership, Total Quality Management, Personal Success, Customer Relations, Organizational Behavior, Industries / Hospitality, Travel & Tourism, Management, Corporate & Business History
Publication Year
2008
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Number of Pages
304 Pages
Dimensions
Item Length
8.6 in
Item Height
1.1 in
Item Width
6.3 in
Item Weight
15.3 Oz
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Hd57.7.M525 2008
Copyright Date
2008
Lccn
2008-007056
Dewey Decimal
658.4/092
Dewey Edition
22
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
BargainBookStores.com
Ralf Scharnowski
3423 Lousma Dr SE
49548 Grand Rapids, MI
United States
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:312384782896
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Grand Rapids, Michigan, Verenigde Staten
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
APO/FPO, Afrika, Alaska/Hawaï, Amerikaanse protectoraten, Azië, Barbados, Brazilië, Frans-Guyana, Frans-Polynesië, Guadeloupe, Libië, Martinique, Midden-Oosten, Nieuw-Caledonië, Oceanië, Oekraïne, Russische Federatie, Réunion, Venezuela, Zuidoost-Azië
Verzending en verwerking | Elk volgende object | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|---|
Gratis verzending | Gratis | Verenigde Staten | Standard Shipping | Geschatte levering tussen vr, 21 jun en di, 25 jun tot 43230 |
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 2 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.312384782896
Btw voor objectnr.312384782896
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Terugbetaling wordt verstrekt als | Kosten voor retourzending |
---|---|---|
30 dagen | Geld terug | Verkoper betaalt voor retourzending |
De verkoper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (1.230.499)
Dit object (1)
Alle objecten (1.230.499)
k***s (21)- Feedback gegeven door koper.
Meer dan een jaar geleden
Geverifieerde aankoop
Everything as described. Thank you!
a***3 (155)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Solid transaction, book arrived on time and in stated condition.
v***a (139)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As promised. Many thanks. A+++
g***r (2)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Delivered as promised