|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

PATTI, CHARLES H. Business to Business Advertising - a Marketing Management Appr

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 20,64
OngeveerEUR 24,11
Verzendkosten:
Gratis Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Galway IE, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 9 mei en di, 28 mei tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305514384273
Laatst bijgewerkt op 16 apr 2024 11:15:17 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Binding
Hardcover
Book Title
Business to Business Advertising - a Marketing Management Approa
ISBN
9780844234717
Publication Year
1991
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Business to Business Advertising
Item Height
241mm
Author
Steven Hartley, Charles Patti, Susan Kennedy
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Item Width
196mm
Subject
Advertising
Item Weight
757g
Number of Pages
304 Pages

Over dit product

Product Information

Why are proven advertising principles that work well in consumer marketing so difficult to apply to business-to-business marketing? Because advertisers do not understand what makes decison makers in organizations buy. This book provides the answers to business-to-business buying behavior and shows how to position your products and services for maximum sales. The authors set advertising within the broader contexts of marketing and corporate strategy and lead decision makers through the development of effective business-to-business advertising programs. Pre-Campaign Decisions Part One explains how to analyze business-to-business markets, identify potentially profitable segments, and position products and services to satisfy the diverse needs of customers. By tying advertising objectives to marketing and corporate goals, the book shows how to set a campaign budget that links advertising to increased sales. Campaign Decisions Part Two argues that the need to be creative in generating and implementing campaign ideas is as strong in the business-to-business sector as in consumer advertising. A chapter on media planning helps you evaluate and select the media mix that will best communicate your messages to key buyers in organizations. Post-Campaign Decisions Does increased advertising always lead to increased sales? Part Three shows you how to measure the effects of the three components of a campaign--money, media, and message. The final chapter explains how you can boost productivity by improving communications between marketing management and advertising specialists. A comprehensive selection of readings on current issues by top advertising professionals makes this book a complete, hands-on tool for all business-to-business marketers.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-13
9780844234717
eBay Product ID (ePID)
90989456

Product Key Features

Author
Steven Hartley, Charles Patti, Susan Kennedy
Publication Name
Business to Business Advertising
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Advertising
Publication Year
1991
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Height
241mm
Item Width
196mm
Item Weight
757g

Additional Product Features

Title_Author
Susan Kennedy, Charles Patti, Steven Hartley
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

MW Books Limited
Jim Shaughnessy MW Books Ltd.
70A Renmore Road
H91CHH6 Galway, Galway
Ireland
Contactgegevens weergeven
:noofeleT344729678353
:liam-Eten.mocrie@skoobwm
Btw-nummer:
  • GB 297887708
  • IE 6402786L
Handelsregistratienummer:
  • 382786
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
MW Books Select Antiquarian Books

MW Books Select Antiquarian Books

99,2% positieve feedback
10K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (3.528)

v***v (6174)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A++++
i***n (68)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you very much - everything worked out very well!
t***u (2470)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All fine, thanks.