Afbeelding 1 van 1
PATTI, CHARLES H. Business to Business Advertising - a Marketing Management Appr
Objectstaat:
Verzendkosten:
Bevindt zich in: Galway IE, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 9 mei en di, 28 mei tot 43230
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305514384273
Specificaties
- Objectstaat
- Binding
- Hardcover
- Book Title
- Business to Business Advertising - a Marketing Management Approa
- ISBN
- 9780844234717
- Publication Year
- 1991
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Business to Business Advertising
- Item Height
- 241mm
- Publisher
- Mcgraw-Hill Education
- Item Width
- 196mm
- Subject
- Advertising
- Item Weight
- 757g
- Number of Pages
- 304 Pages
Over dit product
Product Information
Why are proven advertising principles that work well in consumer marketing so difficult to apply to business-to-business marketing? Because advertisers do not understand what makes decison makers in organizations buy. This book provides the answers to business-to-business buying behavior and shows how to position your products and services for maximum sales. The authors set advertising within the broader contexts of marketing and corporate strategy and lead decision makers through the development of effective business-to-business advertising programs. Pre-Campaign Decisions Part One explains how to analyze business-to-business markets, identify potentially profitable segments, and position products and services to satisfy the diverse needs of customers. By tying advertising objectives to marketing and corporate goals, the book shows how to set a campaign budget that links advertising to increased sales. Campaign Decisions Part Two argues that the need to be creative in generating and implementing campaign ideas is as strong in the business-to-business sector as in consumer advertising. A chapter on media planning helps you evaluate and select the media mix that will best communicate your messages to key buyers in organizations. Post-Campaign Decisions Does increased advertising always lead to increased sales? Part Three shows you how to measure the effects of the three components of a campaign--money, media, and message. The final chapter explains how you can boost productivity by improving communications between marketing management and advertising specialists. A comprehensive selection of readings on current issues by top advertising professionals makes this book a complete, hands-on tool for all business-to-business marketers.
Product Identifiers
Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-13
9780844234717
eBay Product ID (ePID)
90989456
Product Key Features
Publication Name
Business to Business Advertising
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Advertising
Publication Year
1991
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages
Dimensions
Item Height
241mm
Item Width
196mm
Item Weight
757g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
MW Books Limited
Jim Shaughnessy MW Books Ltd.
70A Renmore Road
H91CHH6 Galway, Galway
Ireland
Btw-nummer:
- GB 297887708
- IE 6402786L
Handelsregistratienummer:
- 382786
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305514384273
Verzending en verwerking
Objectlocatie:
Galway IE, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
Uitgesloten:
Afghanistan, Afrika, Albanië, Azerbeidzjan, Bangladesh, Filipijnen, India, Indonesië, Jemen, Kazachstan, Kirgizië, Libië, Macedonië, Midden-Amerika en de Caraïben, Midden-Oosten, Moldavië, Mongolië, Montenegro, Nauru, Oekraïne, Oezbekistan, Pakistan, Russische Federatie, Somalië, Sri Lanka, Tadzjikistan, Taiwan, Thailand, Turkmenistan, Wit-Rusland, Zuid-Amerika
Verzending en verwerking | Tot | Service | Levering*Zie opmerkingen over levering |
---|---|---|---|
Gratis verzending | Verenigde Staten | Standaardverzendservice (Standard Int'l Postage) | Geschatte levering tussen do, 9 mei en di, 28 mei tot 43230 |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.305514384273
Btw voor objectnr.305514384273
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
60 dagen | Verkoper betaalt voor retourzending |
De verkoper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (3.528)
v***v (6174)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A++++
i***n (68)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you very much - everything worked out very well!
t***u (2470)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All fine, thanks.