Afbeelding 1 van 1
Boosting Trait Inferences.New 9783838124179 Fast Free Shipping<|
Objectstaat:
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 99,1% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305378131074
Specificaties
- Objectstaat
- PublishedOn
- 2011-04-01
- Title
- Boosting Trait Inferences
- ISBN
- 9783838124179
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Boosting Trait Inferences
- Item Height
- 229mm
- Publisher
- Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften A&G
- Item Width
- 152mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 336g
- Number of Pages
- 224 Pages
Over dit product
Product Information
Across five studies, this paper develops guidelines for selecting endorser faces for established brands by investigating the roles of holistic types of faces and mode of exposure (simultaneous vs. sequential presentation of face-brand) in the generation of brand personality impressions and emotion that guide consumer behavior. Study 1 identifies holistic face types that emerge from unique combinations of anatomical features and Study 2 links these types to generic personality trait impressions. Study 3 [Study 4] shows that the transfer from face-based to brand-based trait inferences is stronger with the simultaneous [sequential] presentation of face and brand that match [mismatch] on personality traits demonstrating an assimilation [contrast] boost effect. Study 5, which combines behavioral with brain imaging methodology, confirms that the assimilation boost effect, not the contrast boost effect, is reflected in the activation of the cingulate gyrus, a brain area that emotionally triggers brand choice. Guidelines focus on how managers can boost trait inferences and stimulate behavior by coordinating the brand's personality with specific holistic face types and sequence of exposure.
Product Identifiers
Publisher
Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften A&G
ISBN-13
9783838124179
eBay Product ID (ePID)
108572038
Product Key Features
Publication Name
Boosting Trait Inferences
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages
Dimensions
Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
336g
Additional Product Features
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305378131074
Verzending en verwerking
De verkoper heeft geen verzendmethode opgegeven voor Verenigde Staten. Neem contact op met de verkoper en vraag om verzending naar uw locatie.
Objectlocatie:
South East, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Australië, Canada, Europese Unie, Japan, Verenigd Koninkrijk
Uitgesloten:
Afghanistan, Duitsland, Jemen, Libië, Nauru, Oekraïne, Oostenrijk, Russische Federatie, Somalië, Zwitserland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.305378131074
Btw voor objectnr.305378131074
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.829.390)
9***p (275)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item well packaged and arrived on time. Good communication with Ebayer. Many thanks.
7***6 (870)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Issue with the disc but dealt with immediately
a***a (892)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great service, great product. Many thanks.