|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Boosting Trait Inferences.New 9783838124179 Fast Free Shipping<|

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305378131074

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2011-04-01
Title
Boosting Trait Inferences
ISBN
9783838124179
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Boosting Trait Inferences
Item Height
229mm
Author
Yonca Limon
Publisher
Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften A&G
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
336g
Number of Pages
224 Pages

Over dit product

Product Information

Across five studies, this paper develops guidelines for selecting endorser faces for established brands by investigating the roles of holistic types of faces and mode of exposure (simultaneous vs. sequential presentation of face-brand) in the generation of brand personality impressions and emotion that guide consumer behavior. Study 1 identifies holistic face types that emerge from unique combinations of anatomical features and Study 2 links these types to generic personality trait impressions. Study 3 [Study 4] shows that the transfer from face-based to brand-based trait inferences is stronger with the simultaneous [sequential] presentation of face and brand that match [mismatch] on personality traits demonstrating an assimilation [contrast] boost effect. Study 5, which combines behavioral with brain imaging methodology, confirms that the assimilation boost effect, not the contrast boost effect, is reflected in the activation of the cingulate gyrus, a brain area that emotionally triggers brand choice. Guidelines focus on how managers can boost trait inferences and stimulate behavior by coordinating the brand's personality with specific holistic face types and sequence of exposure.

Product Identifiers

Publisher
Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften A&G
ISBN-13
9783838124179
eBay Product ID (ePID)
108572038

Product Key Features

Author
Yonca Limon
Publication Name
Boosting Trait Inferences
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
336g

Additional Product Features

Title_Author
Yonca Limon

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.829.390)

9***p (275)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item well packaged and arrived on time. Good communication with Ebayer. Many thanks.
7***6 (870)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Issue with the disc but dealt with immediately
a***a (892)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great service, great product. Many thanks.