|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Jaquie Scammell Service Habits (Taschenbuch)

Objectstaat:
Nieuw
Meer dan 10 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GU14 0GT, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:305031144958
Laatst bijgewerkt op 22 mei 2024 07:48:41 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Buchtitel
Service Habits
Subtitle
Small steps to strengthen the relationships with people you servi
ISBN-10
0648662632
EAN
9780648662631
ISBN
9780648662631
Genre
Business & Finance
Erscheinungsdatum
25.02.2020
Herstellungsland und -region
AU
Höhe
139mm
Länge
207mm
Breite
27mm
Gewicht
320g
Produktart
Lehrbuch
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2020
Anzahl der Seiten
290 Seiten
Autor
Jaquie Scammell
Verlag
Major Street Publishing
Publikationsname
Service Habits
Sprache
Englisch

Over dit product

Produktinformation

We all want more connection, meaning and ease in our day-to-day lives - less drama and fewer obstacles. Employees want employers to serve them with excellent employee benefits, opportunities for growth, and a positive workplace that's supportive of their wellbeing. Employers want great productivity and results from their service employees. Customers want businesses to serve them with urgency, genuine care and basic common sense, and to provide the solutions they're looking for. Service internally and externally in the 21st century is about building long-lasting relationships which have a greater long-term impact. So how do you transform an organisation's service culture? It requires everyone to implement small steps for a period of time until they become second nature. This book uncovers the habits you can leverage to improve your effectiveness as a service professional.

Produktkennzeichnungen

ISBN-10
0648662632
ISBN-13
9780648662631
eBay Product ID (ePID)
12042168667

Produkt Hauptmerkmale

Produktart
Lehrbuch
Sprache
Englisch
Anzahl der Seiten
290 Seiten
Verlag
Major Street Publishing
Publikationsname
Service Habits
Autor
Jaquie Scammell
Format
Taschenbuch
Erscheinungsjahr
2020

Zusätzliche Produkteigenschaften

Hörbuch
No
Inhaltsbeschreibung
Paperback
Item Length
21cm
Item Height
1cm
Item Width
14cm
Item Weight
401g

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

RAREWAVES.COM LIMITED
Brad Aspess
Unit 145, The Light Box
111 Power Road
London
London
W4 5PY
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.sevawerar@teltuo-yabe
Btw-nummer:
  • GB 864 1548 11
Handelsregistratienummer:
  • 05540102
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 05540102
Rarewaves Outlet

Rarewaves Outlet

98,2% positieve feedback
3,5M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.8
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.365.649)

n***. (521)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Smooth transaction - thanks very much
r***t (2039)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Took a while to get here but it’s here and very happy
o***. (3379)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Finally arrived. Good CD.