Afbeelding 1 van 2
Service Management: An integrated a..., Van Dierdonck,
8M+ feedback. Millions of books, dvds & more in stock!
Objectstaat:
3 beschikbaar
Verzendkosten:
Bevindt zich in: GB, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 98,8% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304842489579
Specificaties
- Objectstaat
- Title
- Service Management: An integrated approach
- Book Title
- Service Management: An integrated approach
- ISBN
- 027373203X
- EAN
- 9780273732037
- Binding
- Paperback / softback
- Date of Publication
- 20130307
- Release Title
- Service Management: An integrated approach
- Artist
- Van Dierdonck, Roland
- Brand
- N/A
- Colour
- N/A
- Publication Year
- 2013
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Service Management: an Integrated Approach
- Item Height
- 245mm
- Publisher
- Pearson Education The Limited
- Item Width
- 190mm
- Subject
- Business
- Item Weight
- 907g
- Number of Pages
- 544 Pages
Over dit product
Product Information
Over 75% of graduates currently find work in the service industries, but there are very few books that deal specifically with the subject of service management. This edition of Services Management provides a comprehensive insight into the industry and its' importance in today's economies. The book is based on three central strands of services management: customers, employees and operations. The final part of the book addresses the issue of performance management and service strategy. Based on a series of research workshops with academics and practitioners at the Service Management Centre, De Vlerick School of Management, University of Ghent, the authors have produced in-depth case studies and survey research to help students to develop a thorough understanding of the specific challenges and issues of service management today. Services Management is ideal for Service Management students within a Business or Tourism degree, but also of great interest to operations, management, marketing and general business students
Product Identifiers
Publisher
Pearson Education The Limited
ISBN-13
9780273732037
eBay Product ID (ePID)
129316213
Product Key Features
Publication Name
Service Management: an Integrated Approach
Format
Paperback
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
544 Pages
Dimensions
Item Height
245mm
Item Width
190mm
Item Weight
907g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WORLD OF BOOKS LIMITED
Debbie Nicholl
Mulberry House
Woods Way
Goring-by-sea
West Sussex
BN12 4QY
United Kingdom
Btw-nummer:
- DE 281042328
- EL 996857788
- ES N8267548I
- FR 27823676960
- GB 922696893
- IT 00185819992
Handelsregistratienummer:
- 06437594
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304842489579
Verzending en verwerking
Object wordt niet verzonden naar Verenigde Staten
Objectlocatie:
GB, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
België, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Canada, Chili, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Georgië, Griekenland, Hongarije, Hongkong, IJsland, Ierland, India, Israël, Italië, Japan, Jordanië, Koeweit, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Maldiven, Maleisië, Malta, Marokko, Montenegro, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Peru, Polen, Portugal, Rwanda, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Sri Lanka, Thailand, Tsjechië, Wereldwijd, Zuid-Korea, Zweden
Uitgesloten:
Afghanistan, Australië, Duitsland, Jemen, Libië, Nauru, Oekraïne, Oostenrijk, Russische Federatie, Somalië, Verenigde Staten, Zwitserland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 1 werkdag na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.304842489579
Btw voor objectnr.304842489579
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (12.712.352)
d***l (2748)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Very good condition, excellent seller, many thanks!!!
_***n- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect! Thank you!
4***h (749)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you!