Hebt u iets om te verkopen?

Competing on Analytics: The New Science of Win- 1422103323, Davenport, hardcover

Objectstaat:
Goed
2 beschikbaar
Prijs:
US $3,98
OngeveerEUR 3,71
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Houston, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 28 jun en ma, 1 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304815654751
Laatst bijgewerkt op 23 jun 2024 11:55:04 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
ISBN
9781422103326
Book Title
Competing on Analytics : the New Science of Winning
Publisher
Harvard Business Review Press
Item Length
9.6 in
Publication Year
2007
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.8 in
Author
Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris
Genre
Business & Economics, Social Science
Topic
Leadership, Business Ethics, Research, Business Mathematics
Item Weight
15.5 Oz
Item Width
6.5 in
Number of Pages
240 Pages

Over dit product

Product Information

You have more information at hand about your business environment than ever before. But are you using it to "out-think" your rivals? If not, you may be missing out on a potent competitive tool. In Competing on Analytics: The New Science of Winning , Thomas H. Davenport and Jeanne G. Harris argue that the frontier for using data to make decisions has shifted dramatically. Certain high-performing enterprises are now building their competitive strategies around data-driven insights that in turn generate impressive business results. Their secret weapon? Analytics: sophisticated quantitative and statistical analysis and predictive modeling. Exemplars of analytics are using new tools to identify their most profitable customers and offer them the right price, to accelerate product innovation, to optimize supply chains, and to identify the true drivers of financial performance. A wealth of examples--from organizations as diverse as Amazon, Barclay's, Capital One, Harrah's, Procter & Gamble, Wachovia, and the Boston Red Sox--illuminate how to leverage the power of analytics.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1422103323
ISBN-13
9781422103326
eBay Product ID (ePID)
57024322

Product Key Features

Book Title
Competing on Analytics : the New Science of Winning
Number of Pages
240 Pages
Language
English
Publication Year
2007
Topic
Leadership, Business Ethics, Research, Business Mathematics
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics, Social Science
Author
Thomas H. Davenport, Jeanne G. Harris
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.8 in
Item Weight
15.5 Oz
Item Length
9.6 in
Item Width
6.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Reviews
"[the] seminal work, Competing on Analytics , helped shape the evolution of the discipline of business analytics." -- Health Data Management "Harvard Business School Press, Davenport in particular, has produced some excellent books on competitive analytics and the like, with good case studies..." - ZD Net, [the] seminal work, Competing on Analytics , helped shape the evolution of the discipline of business analytics." — Health Data Management Harvard Business School Press, Davenport in particular, has produced some excellent books on competitive analytics and the like, with good case studies…" - ZD Net, Harvard Business School Press, Davenport in particular, has produced some excellent books on competitive analytics and the like, with good case studies…" - ZD Net
Lccn
2006-035422
Dewey Decimal
658.4/013
Lc Classification Number
Hf5691.D38 2007
Copyright Date
2007

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Booktrolls LLC
Patrick Higginbotham
9600 Bamboo Rd
77041 Houston, TX
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.erotskoobenilnoruoy@ecivresremotsuc
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Your Online Bookstore Company

Your Online Bookstore Company

99,1% positieve feedback
3,4M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.031.311)

e***s (126)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described- great!
7***a (847)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
great
e***u (2317)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
👍👍