|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Social Media and the Islamic State: Can Public , Ella-Minty Paperback..

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304410940158
Laatst bijgewerkt op 17 jun 2023 11:34:27 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2019-09-12
Title
Social Media and the Islamic State: Can Public Relations Succeed
ISBN
9780367188160
EAN
9780367188160
Subject Area
Social Organisations
Publication Name
Social Media and the Islamic State: Can Public Relations Succeed Where Conventional Diplomacy Failed?
Publisher
Taylor & Francis LTD
Subject
Government, Advertising
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Item Height
234mm
Author
Ella Minty
Item Width
156mm
Item Weight
195g
Number of Pages
98 Pages

Over dit product

Product Information

This book examines how social media has transformed extremist discourse. Drawing on ISIS and their sophisticated use of social media platforms and PR concepts, it explores the ways in which the outfit was able to recruit, mobilise and spread fundamentalist propaganda in regions where it had little physical presence. One of the first studies to draw a link between international diplomacy, the rise of fundamentalism and public relations, this book will be of great interest to scholars and researchers of defence and strategic studies, especially those working on ISIS propaganda, Middle East Studies, media studies, digital humanities, communication studies, public relations and international relations, as well general readers.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780367188160
eBay Product ID (ePID)
10046609107

Product Key Features

Subject Area
Social Organisations
Author
Ella Minty
Publication Name
Social Media and the Islamic State: Can Public Relations Succeed Where Conventional Diplomacy Failed?
Format
Paperback
Language
English
Subject
Government, Advertising
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
98 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
195g

Additional Product Features

Title_Author
Ella Minty
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 03800600
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.882.300)

l***l (1164)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Delivered as advised. No hassle
0***2 (3)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as describe. Happy with purchase
m***m (1032)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Five stars