Hebt u iets om te verkopen?

Deca Prep MARKETING 3E Textbook & CD Titles from James Burrow HC 2008 Revised

Objectstaat:
Nieuw
Prijs:
US $16,95
OngeveerEUR 15,67
Verzendkosten:
US $6,85 (ongeveer EUR 6,33) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Phoenix, Arizona, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 1 jul en di, 9 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:304006368837
Laatst bijgewerkt op 22 dec 2022 00:24:11 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Narrative Type
Nonfiction
Topic
Marketing
Subject
Business & Economics
ISBN
9780538446648
Publication Name
Marketing
Item Length
11in
Publisher
Cengage South-Western
Publication Year
2008
Series
Marketing Titles from Burrow Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.3in
Author
James L. Burrow
Features
Revised
Item Width
8.4in
Item Weight
61.4 Oz
Number of Pages
720 Pages

Over dit product

Product Information

MARKETING 3E is the program that introduces you to the foundations and functions needed to successfully market goods, services and ideas to consumers. While you study business foundations, economics, selling, human relations, communications, distribution, promotion, product planning, and pricing, you will also see marketing as a career choice from a "big picture" perspective. Because most marketing programs have active DECA memberships, there is a strong correlation of content to DECA's performance indicators.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0538446641
ISBN-13
9780538446648
eBay Product ID (ePID)
63112349

Product Key Features

Author
James L. Burrow
Publication Name
Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Features
Revised
Publication Year
2008
Series
Marketing Titles from Burrow Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
720 Pages

Dimensions

Item Length
11in
Item Height
1.3in
Item Width
8.4in
Item Weight
61.4 Oz

Additional Product Features

Edition Description
Revised Edition
Edition Number
3
Reviews
1. Marketing Today and Tomorrow.2. Socially Responsive Marketing.3. Marketing Builds on Economics.4. The Basics of Marketing.5. Gathering and Using Marketing Information.6. Marketing Starts with Customers.7. Competition is Everywhere.8. E-Commerce and Virtual Marketing.9. Marketing Strategy Planning.10. Begin With a New Product.11. Services Need Marketing.12. Business to Business Marketing.13. Getting Products to Customers.14. Determining the Best Price.15. Promotion Means Effective Communication.16. Be Creative with Advertising.17. Selling Satisfies the Customer.18. Moving into a Global Economy.19. Managing Marketing Risks.20. Marketing Requires Money.21. Entrepreneurship and Marketing.22. Take Control with Management.23. Planning Your Marketing Career.
Table of Content
1. Marketing Today and Tomorrow.2. Socially Responsive Marketing.3. Marketing Builds on Economics.4. The Basics of Marketing.5. Gathering and Using Marketing Information.6. Marketing Starts with Customers.7. Competition is Everywhere.8. E-Commerce and Virtual Marketing.9. Marketing Strategy Planning.10. Begin With a New Product.11. Services Need Marketing.12. Business to Business Marketing.13. Getting Products to Customers.14. Determining the Best Price.15. Promotion Means Effective Communication.16. Be Creative with Advertising.17. Selling Satisfies the Customer.18. Moving into a Global Economy.19. Managing Marketing Risks.20. Marketing Requires Money.21. Entrepreneurship and Marketing.22. Take Control with Management.23. Planning Your Marketing Career.
Copyright Date
2009
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, General, Teaching Methods & Materials / General
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Education, Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Red Rocket Retro

Red Rocket Retro

100% positieve feedback
2,5K objecten verkocht
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (1.418)

l***f (10812)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Im wondering if this shop is even in operation right now. I ordered something and did not ever receive any communications back even after the month they say will take on shipping. I would hold off purchasing ANYTHING from this store unless you are able to have some kind of communication from first.
s***l (918)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Thanks
s***s (221)- Feedback gegeven door koper.
Vorig jaar
Geverifieerde aankoop
Very nice
Dit is een privé-aanbieding en uw identiteit wordt alleen bekendgemaakt aan de verkoper.