Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
A Dictionary of Communication and Media Studies By James Watson,Anne Hill
GBP 5,00
OngeveerEUR 5,99
Objectstaat:
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,76) Standard Int'l Postage.
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen di, 1 okt en vr, 11 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:303332631711
Specificaties
- Objectstaat
- Title
- A Dictionary of Communication & Media Studies 4e
- ISBN
- 9780340676356
- Subject Area
- Children & Young Adults
- Publication Name
- A Dictionary of Communication and Media Studies
- Publisher
- Hodder Arnold
- Subject
- Social Sciences, Business
- Publication Year
- 1996
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 234 mm
- Item Width
- 157 mm
- Item Weight
- 440 g
- Number of Pages
- 264 Pages
Over dit product
Product Information
The new fourth edition of A Dictionary of Communication and Media Studies, like its highly successful predecessors, brings together a large amount of up-to-the-minute information on current media policy and practice, communication and cultural theory. As the field of communication, media, and cultural studies grows and grows, students and teachers will find this dictionary an invaluable guide through the maze of terms and concepts they encounter in the course of their work
Product Identifiers
Publisher
Hodder Arnold
ISBN-13
9780340676356
eBay Product ID (ePID)
91147575
Product Key Features
Publication Name
A Dictionary of Communication and Media Studies
Format
Paperback
Language
English
Subject
Social Sciences, Business
Publication Year
1996
Type
Textbook
Subject Area
Children & Young Adults
Number of Pages
264 Pages
Dimensions
Item Height
234 mm
Item Width
157 mm
Item Weight
440 g
Additional Product Features
Editor
James Watson, Anne Hill
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 03800600
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (3.052.062)
- o***f (430)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopitem arrived in condition expected and in good time. Packed well 5*
- u***u (440)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThe seller should have stated that the Print is miniscule and the Hubble Telescope would be needed to read it.
- r***8 (323)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopA lovely little book, sold at an excellent price.