|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Herd: How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Natur .9780470060360

Objectstaat:
Heel goed
2 beschikbaar
Prijs:
GBP 3,62
OngeveerEUR 4,25
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,56) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 12 jun en ma, 1 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:303186281496
Laatst bijgewerkt op 08 mrt 2024 06:21:11 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Herd: How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature
ISBN
9780470060360
Publication Year
2007
Type
Textbook
Format
Hardcover
Subject Area
Organizational Sociology
Language
English
Publication Name
Herd: How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature
Item Height
231mm
Author
Mark Earls
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
Item Width
164mm
Item Weight
662g
Number of Pages
368 Pages

Over dit product

Product Information

Can you explain the explosion of social activities like text messaging with little or no promotion of the behaviour? How a Mexican wave happens? The emergence of online communities? Or ? more sensitively ? the steady rise of floral roadside tributes to traffic accident victims from complete strangers? Unless you have a good explanation of mass behaviour, you?ll have little chance of altering it. Herd reveals that most of us in the West have completely misunderstood the mechanics of mass behaviour because we have misplaced notions of what it means to be a human being. With a host of examples from Peter Kay and urinal etiquette to Apple and Desmond Tutu, Mark Earls offers the most new radical, controversial and significant new theory of consumer behaviour in a generation. At one level a profoundly simple and important idea, that just happens to overturn everything we thought we knew about marketing to the individual. ?Adam Morgan, Founder, Eatbigfish Mark Earls helps us see clearly that we need to re-write the rules and provides us with a playbook for doing so. Are you ready for the ?we? revolution? ?Ed Keller, CEO, The Keller Fay Group Herd is a dazzling, nutrient-rich read that urged me to see afresh the big underlying forces driving media behaviour and why they especially matter now. ?David Abraham, EVP, The Learning Channel As important to read as Malcolm Gladwell and Adam Morgan were. I cannot recommend it highly enough unless you are a luddite or an ostrich. ?Mark Sherrington, Global Brands Director, SABMiller Read this book. Think about it. If you?re going to be any good at your job in the next 20 years then you need to questions your assumptions about how stuff works. ?Russell Davies, Founder, Open Intelligence Agency

Product Identifiers

Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9780470060360
eBay Product ID (ePID)
87256212

Product Key Features

Subject Area
Organizational Sociology
Author
Mark Earls
Publication Name
Herd: How to Change Mass Behaviour by Harnessing Our True Nature
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2007
Type
Textbook
Number of Pages
368 Pages

Dimensions

Item Height
231mm
Item Width
164mm
Item Weight
662g

Additional Product Features

Title_Author
Mark Earls
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.870.187)

o***5 (1728)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Super book and speedy delivery . Thanks
a***0 (704)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great
r***e (1775)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Exactly as described and fast delivery