|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Management (International Students) By Philip R Kotler

Objectstaat:
Heel goed
4 beschikbaar / 15 verkocht
Prijs:
GBP 3,62
OngeveerEUR 4,25
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,56) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 20 jun en di, 9 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:301878948093
Laatst bijgewerkt op 23 mei 2024 05:10:31 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Marketing Management: Millennium Edition: International Edition
ISBN
0130156841
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Management: Millennium Edition: International Edition
Item Height
252mm
Author
Philip T. Kotler
Publisher
Pearson Education (Us)
Item Width
201mm
Subject
Management
Item Weight
1369g
Number of Pages
784 Pages

Over dit product

Product Information

This classic text, a worldwide bestseller, highlights the most recent trends and developments in global marketing. It emphasizes the importance of teamwork between marketing and all the other functions of the business; introduces new perspectives in successful strategic market planning; and presents additional company examples of creative, market-focused, and customer-driven action. A special focus on the 21st Century acknowledges the accelerating pace of change in the marketplace, and illustrates what leading companies are doing to meet the challenges of the new environment and the new millennium. For undergraduate/graduate courses in Marketing Management. *A millennium theme throughout shows how the World Wide Web and e-commerce are dramatically altering the marketing landscape: 21st Century sections in key chapters, along with 'Marketing for the Millennium' boxes, exercises, and margin notes. *Expanded Direct and On-line Marketing chapter: Includes revised coverage of electronic business; e-commerce; the on-line consumer; methods of conducting on-line marketing; and its advantages/disadvantages. *'Focus on Technology' exercises: Uses real organizations and real Internet Websites. *'You're the Marketer' exercises; Linked to the Marketing Plan Pro software. *Additional mini-case and in-text examples. *A managerial orientation. *An analytical approach. *A basic disciplines perspective - Includes: economics; behavioral science; management theory; and mathematics. *Draws on the rich findings of various scientific disciplines to provide students with fundamental concepts and tools. *Universal applications: e.g., products and services; consumer and business markets; profit and nonprofit organizations; domestic and foreign companies; and low- and high-tech industries. *Comprehensive and balanced coverage. *Covers all the topics an informed marketing manager needs to understand; and the major issues in strategic, tactical, and administrative marketing. *Global marketing emphasis.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education (Us)
ISBN-13
9780130156846
eBay Product ID (ePID)
91214866

Product Key Features

Author
Philip T. Kotler
Publication Name
Marketing Management: Millennium Edition: International Edition
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management
Publication Year
1999
Type
Textbook
Number of Pages
784 Pages

Dimensions

Item Height
252mm
Item Width
201mm
Item Weight
1369g

Additional Product Features

Title_Author
Philip T. Kotler
Country/Region of Manufacture
United States

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.879.085)

e***e (321)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item arrived as described, good value and prompt delivery. Thanks
l***u (1221)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
👍
e***e (321)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item arrived as described, good value and prompt delivery. Thanks