|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Crew Luggage Tag for Pilots & Cabin Crew - Multi-Colors - UK Stock - aviamart®

Objectstaat:
Nieuw
Meer dan 10 beschikbaar / 1.071 verkocht
Prijs:
GBP 4,49
OngeveerEUR 5,31
Verzendkosten:
GBP 5,95 (ongeveer EUR 7,04) Royal Mail International Tracked. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Bicester, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen za, 22 jun en vr, 28 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Wordt vandaag verzonden als u betaalt binnen 57 min. Details bekijkenvoor verzending
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:301712877796
Laatst bijgewerkt op 16 jun 2024 15:26:01 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd object in de oorspronkelijke verpakking ...
Colour
Multi
Country/Region of Manufacture
China
Material
High quality Nylon
Suitable for
Pilots, Airline Crew, Cabin Crew, flight attendant
Can be used as:
Crew tag, crew luggage tag, flight bag tag
Brand
aviamart

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

aviamart
Paulius Aganauskas
8 Roberts Drive
Bicester
Oxfordshire
OX25 2AW
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT45511912870
:liam-Emoc.tramaiva@ofni
Verkoopvoorwaarden
Sales
*****
To order goods you must be 18+ or get approval from parent or guardian.
All items sold on ebay site are new unless is stated different in description.
Your order will be dispatched as soon as possible (over 90% of all orders are sent within 24 hrs after full payment). You will own the goods once they are paid in full and they are posted. We don’t take responsibility for items which are damaged after delivery.
We do not supply any credit services for buying items from our store.
We keep a right to refuse any order without a reason.
 
Pre-orders
*****
We accept orders for Pre-order items on our website. You will be charged straight after placing the order. If you change your mind and don’t want pre-ordered item anymore, please contact us and we will cancel your order and issue a full refund within no more than 72hrs.
 
Payments
*****
All orders can be paid via Paypal, Bank Transfer, Major Credit/Debit Cards as well as cheque. We do not keep any of your credit/debit card details.
We will send the items to the Paypal confirmed address only. If your address not confirmed it will occur further checks to make sure the transaction is authentic and made by you.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Aviamart

Aviamart

97,4% positieve feedback
21K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (6.727)

s***a (364)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Thank you
b***n (15402)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Paid extra for 1st class post, asked them to send the next day - no reply. Item finally sent 3 days later! Messaged seller who said they would refund extra money I paid for 1st class postage but after a week no refund received.
Antwoord van: aviamart- Feedback beantwoord door verkoper aviamart.- Feedback beantwoord door verkoper aviamart.
Hi Joanne, Thank you for the feedback. I understand your frustration. As per previous communication we have an unexpected staffing issues due to sickness, which impacted your order being posted later than anticipated. We have issued the refund on the same day as we have contacted. I have already contacted eBay to see why the funds has not reached your account. So we are hoping to resolve the refund issue within next 24hours. We are here to help in case you need further assistance.
o***s (214)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
As described
Alle feedback weergeven