|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Don't Knock the Hustle: Young Creatives, Tech Ingenuity, and the Making of a Ne

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 9,50
OngeveerEUR 11,15
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,56) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 25 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296378367299
Laatst bijgewerkt op 20 apr 2024 11:05:51 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Don't Knock the Hustle: Young Creatives, Tech Ingenuity, and the
ISBN
9780807035306
Publication Year
2019
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Don't Knock the Hustle: Young Creatives, Tech Ingenuity, and the Making of a New Innovation Economy
Item Height
229mm
Author
S. Craig Watkins
Publisher
Beacon Press
Item Width
152mm
Subject
Engineering & Technology
Number of Pages
240 Pages

Over dit product

Product Information

How millennials are changing our ideas about work, the gig economy , social mobility, opportunity and technology. Millennials are coming of age at a time when work is temporary, underpaid, incommensurate with their education, or downright unsatisfying. Despite these challenges, media scholar S. Craig Watkins argues that this moment of precarity is rife with opportunities for innovation, and that millennials are leading the charge at turning that into an inventive and surprisingly sustainable future. At the intersection of ethnography, sociology, social history and pop culture, Don't Knock the Hustle is one of the first attempts to document how millennials are building a creative, entrepreneurial, and civically engaged innovation economy. Here, we meet people like Prince Harvey, a hip hop artist who recorded his album entirely on an Apple showroom laptop; screenwriter, producer and actor Issa Rae, who first used YouTube and Kickstarter to develop the web series that became her hit HBO show, Insecure; and start-up companies like Qeyno Group in San Francisco and Juegos Rancheros in Austin, TX that help make tech more accessible to people of color. Don't Knock the Hustle offers a timely analysis of the sheer ingenuity and persistence of young people who cobble together the resources they need to pursue the lives and careers they want. Drawing on over ten years of interviews and data, Watkins reveals the radical ways in which our society is expanding who we think of as innovators, what qualifies as innovation, and the spread of wealth beyond traditional corridors of powerful tech companies, venture capitalism, and well-endowed universities. Forward-thinking and dynamic, Don't Knock the Hustle shows the diversity and complexity of a generation on the rise.

Product Identifiers

Publisher
Beacon Press
ISBN-13
9780807035306
eBay Product ID (ePID)
17046548365

Product Key Features

Author
S. Craig Watkins
Publication Name
Don't Knock the Hustle: Young Creatives, Tech Ingenuity, and the Making of a New Innovation Economy
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Engineering & Technology
Publication Year
2019
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm

Additional Product Features

Title_Author
S. Craig Watkins
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.860.496)

n***h (2217)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Nice
1***q (9)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect!
0***i (5095)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All fine