|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Madness : A Survival Guide for a Consumer Society Paper

Objectstaat:
Goed
Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages. 100% ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
GBP 4,44
OngeveerEUR 5,22
Verzendkosten:
GBP 8,00 (ongeveer EUR 9,41) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Dunfermline, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen di, 9 jul en do, 25 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 2 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296360694066
Laatst bijgewerkt op 08 jun 2024 02:49:39 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages. 100% ...
Book Title
Marketing Madness : A Survival Guide for a Consumer Society Paper
ISBN
9780813319810
Publication Year
1995
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Madness: a Survival Guide for a Consumer Society
Item Height
254mm
Author
Michael Jacobson, Laurie Mazur
Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
Item Width
178mm
Subject
Advertising, Business
Number of Pages
264 Pages

Over dit product

Product Information

Michael F. Jacobson and Laurie Ann Mazur have produced the book on marketing mania in the United States and the deleterious effects it is having on our ailing culture. Beyond documenting the unholy alliance between corporations and Hollywood, the authors take up such disquieting issues as how marketers turn citizens into consumers, the quiet battle between private consumption and social welfare, ads that kill (alcohol and tobacco), the litter of billboards, stealth advertising, corporate interference with public television, the commercialization of Christmas, sex in advertising, marketing in our public schools, and the selling of social issues. They offer a menu of changes for both individuals and policymakers. }In 1983, Reeses Pieces made their debut on the silver screen, gobbled up by that lovable alien ET, and sales of the candy shot up instantly by 66 percent. Reebok has sponsored the U. S. Olympic teamand the Russian team, as well! The British Boy Scouts sell space on their merit badges to advertisers.Michael Jacobson, founder of the Washington, D.C.based watchdog group, Center for the Study of Commercialism (CSC), and Laurie Ann Mazur have produced the book on marketing mania in the United States and the deleterious effects it is having on our ailing culture. Beyond documenting the unholy alliance between corporations and Hollywood, the authors take up such disquieting issues as how marketers turn citizens into consumers, the quiet battle between private consumption and social welfare, ads that kill (alcohol and tobacco), the litter of billboards, stealth advertising, corporate interference with public television, the commercialization of Christmas, sex in advertising, marketing in our public schools, and the selling of social issues.This highly readable book interlocks fascinating illustrations with hard statistics and analysis drawn from years of research conducted under the aegis of the CSC. The result is a powerfully revealing book that informs, astounds, enrages, and instructs. It is a primer on the social ills of commercialism gone rampant, a call to action for all concerned citizens. As the authors contend, this book documents the problem, analyzes its effects, and empowers the reader by offering what you can do suggestions for personal action. }

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis INC International Concepts
ISBN-13
9780813319810
eBay Product ID (ePID)
89437094

Product Key Features

Author
Michael Jacobson, Laurie Mazur
Publication Name
Marketing Madness: a Survival Guide for a Consumer Society
Format
Paperback
Language
English
Subject
Advertising, Business
Publication Year
1995
Type
Textbook
Number of Pages
264 Pages

Dimensions

Item Height
254mm
Item Width
178mm

Additional Product Features

Title_Author
Michael Jacobson, Laurie Mazur
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Better World Books Ltd
Sarah Duguid
Unit 10, Castle Industrial Centre
Queensferry Road
Dunfermline
Fife
KY11 8NT
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT73414838310
:xaF362248 38310
:liam-Eku.oc.skoobdlrowretteb@troppusku
Btw-nummer:
  • GB 938775170
Handelsregistratienummer:
  • 06570267
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 06570267
uk_better_world_books

uk_better_world_books

98,5% positieve feedback
1,6M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
5.0

Populaire rubrieken in deze winkel

Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (524.777)

i***a (831)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good condition fast delivery
d***l (2189)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Recommended.
9***7 (198)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Perfect book for an upcoming project.