Deze aanbieding is verkocht op do, 21 mrt om 3:08 PM. De verkoper heeftdit object of een soortgelijk object opnieuw aangeboden.
Hebt u iets om te verkopen?

Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches Sixth E

Objectstaat:
Nieuw
Verkocht voor:
US $21,00
OngeveerEUR 19,55
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Abbotsford, Wisconsin, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 24 jun en vr, 28 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296309891882

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
Personalized
No
Subject
Design
ISBN
9781071817940

Over dit product

Product Information

Founded in 1965, SAGE is a leading independent academic and professional publisher of innovative, high-quality content. Known for our commitment to quality and innovation, SAGE has helped inform and educate a global community of scholars, practitioners, researchers, and students across a broad range of subject areas. Book jacket.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1071817949
ISBN-13
9781071817940
eBay Product ID (ePID)
26057263276

Product Key Features

Author
John W. Creswell, J. David Creswell
Publication Name
Research Design : Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Methodology, General, Research
Publication Year
2022
Type
Textbook
Subject Area
Education, Social Science
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
10 in
Item Width
7 in
Item Weight
18 Oz

Additional Product Features

Edition Number
6
LCCN
2022-032270
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
H62.C6963 2023
Reviews
A long time ago, I participated in one of Dr. Creswell's workshops on mixed methods research.... I am still learning from Dr. Creswell. I appreciate how he takes complex topics and makes them accessible to everyone. But I must caution my students that Dr. Creswell's easygoing cadence and elegant descriptions sometimes mask the depth of the material. This reminds me of why he is such a highly respected researcher and teacher., I always have enjoyed using Creswells books (as a student and as an instructor) because the writing is straightforward., This book is based around dissertation chapters, and thats why I love it using in my class. Practical, concise, and to the point!
Table of Content
PrefaceCompanion WebsiteAcknowledgmentsAbout the AuthorsPart I: Preliminary ConsiderationsChapter 1: The Selection of a Research ApproachChapter 2: Review of the LiteratureChapter 3: The Use of TheoryChapter 4: Writing Strategies and Ethical ConsiderationsPart II: Designing ResearchChapter 5: The IntroductionChapter 6: The Purpose StatementChapter 7: Research Questions and HypothesesChapter 8: Quantitative MethodsChapter 9: Qualitative MethodsChapter 10: Mixed Methods ProceduresGlossaryReferencesAuthor IndexSubject Index
Copyright Date
2023
Dewey Decimal
300.72/1
Dewey Edition
23/Eng/20220707
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

bargainfinds08

bargainfinds08

99% positieve feedback
1,1K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (288)

l***t (3474)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks. As described. A++
Alle feedback weergeven