Hebt u iets om te verkopen?

Commercial Culture: The Mass Media System and the Public Interest By Leo Bogart

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 5,97
OngeveerEUR 7,02
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,56) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 12 jun en ma, 1 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296257949024
Laatst bijgewerkt op 04 mrt 2024 22:41:17 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Commercial Culture: The Media System and the Public Interest: Th
ISBN
9780195090987
Publication Year
1996
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Commercial Culture: the Mass Media System and the Public Interest
Item Height
242mm
Author
Leo Bogart
Publisher
Oxford University Press
Item Width
164mm
Item Weight
775g
Number of Pages
396 Pages

Over dit product

Product Information

American mass media are the world's most diverse, rich and free. But their dazzling resources, variety, and influence cannot be rated by the envy they arouse in other countries. Their failures are commonly excused on the grounds that they are creatures of the market, that they give people what they want. This book focusses not on the glories of the media, but on what is wrong with them and why, and how they may be made better. This powerful critique of American mass communications highlights four trends that together sound an urgent call for reform: the blurring of distinctions among traditional media and between individual and mass communication; the increasing concentration of media control in a disturbingly small number of powerful organizations; the shift from advertisers to consumers as the source of media revenues; and the growing confusion of information and entertainment, of the real and the imaginary. The future direction of the media, Bogart contends, should not be left to market forces alone. He shows how the public's appetite for media differs from other demands the market is left to satisfy because of how profoundly the media shapes the public's character and values. In conclusion, Bogart asserts that a world of new communications technology requires a coherent national media policy, respectful of the American tradition of free expression and subject to vigorous public scrutiny and debate. Commercial Culture is the most comprehensive analysis of the media as they evolve in a technological age. It will be of great appeal to general readers interested in mass communications, as well as professionals and scholars studying American mass media.

Product Identifiers

Publisher
Oxford University Press
ISBN-13
9780195090987
eBay Product ID (ePID)
87936390

Product Key Features

Book Title
Commercial Culture: the Mass Media System and the Public Interest
Author
Leo Bogart
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
1996
Number of Pages
396 Pages

Dimensions

Item Height
242mm
Item Width
164mm
Item Weight
775g

Additional Product Features

Title_Author
Leo Bogart
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.870.977)

s***n (11)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
thanks
6***z (327)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
New book
u***4 (423)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book arrived safely thanks 👍