|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

H2H Marketing 9783030595302 Philip Kotler - Free Tracked Delivery

Objectstaat:
Nieuw
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Eastbourne, East Sussex, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296256583919
Laatst bijgewerkt op 13 mei 2024 19:46:02 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9783030595302
Subject Area
Experimental Psychology
Publication Name
H2h Marketing: the Genesis of Human-To-Human Marketing
Publisher
Springer Nature Switzerland A&G
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
235mm
Author
Uwe Sponholz, Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
Item Width
155mm
Item Weight
612g
Number of Pages
267 Pages

Over dit product

Product Information

In H2H Marketing the authors focus on redefining the role of marketing by reorienting the mindset of decision-makers and integrating the concepts of Design Thinking, Service-Dominant Logic and Digitalization. It's not just technological advances that have made it necessary to revisit the way everybody thinks about marketing; customers and marketers as human decision-makers are changing, too. Therefore, having the right mindset, the right management approach and highly dynamic implementation processes is key to creating innovative and meaningful value propositions for all stakeholders. This book is essential reading for the following groups: Executives who want to bring new meaning to their lives and organizations Managers who need inspirations and evidence for their daily work in order to handle the change management needed in response to the driving forces of technology, society and ecology Professors, trainers and coaches who want to apply the latest marketing principles Students and trainees who want to prepare for the future Customers of any kind who need to distinguish between leading companies Employees of suppliers and partners who want to help their firms stand out. The authors review the status quo of marketing and outline its evolution to the new H2H Marketing. In turn, they demonstrate the new marketing paradigm with the H2H Marketing Model, which incorporates Design Thinking, Service-Dominant Logic and the latest innovations in Digitalization. With the new H2H Mindset, Trust and Brand Management and the evolution of the operative Marketing Mix to the updated, dynamic and iterative H2H Process, they offer a way for marketing to find meaning in a troubled world.

Product Identifiers

Publisher
Springer Nature Switzerland A&G
ISBN-13
9783030595302
eBay Product ID (ePID)
21046606672

Product Key Features

Subject Area
Experimental Psychology
Author
Uwe Sponholz, Philip Kotler, Waldemar Pfoertsch
Publication Name
H2h Marketing: the Genesis of Human-To-Human Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Computer Science, Marketing, Business
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
267 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
155mm
Item Weight
612g

Additional Product Features

Title_Author
Philip Kotler, Uwe Sponholz, Waldemar Pfoertsch
Country/Region of Manufacture
Switzerland

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Paladin Media
First Floor
85 Great Portland Street
London
London
W1W 7LT
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 424532516
Handelsregistratienummer:
  • 14239249
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Paladin Media

Paladin Media

100% positieve feedback
20K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (7.098)

l***e (1474)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
+++ perfect transaction -- thanks +++
5***1 (127)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent seller. Fast delivery and item was well packaged. Highly recommended.
f***h (902)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you