|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Burger-Verwaltungs-Kommunikation.New 9783838125220 Fast Free Shipping<|

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296195911335

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2011-03-23
Title
Burger-Verwaltungs-Kommunikation
ISBN
9783838125220
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
German
Publication Name
Burger-Verwaltungs-Kommunikation
Item Height
229mm
Author
Detlef Malinkewitz
Publisher
Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften A&G
Item Width
152mm
Subject
Marketing
Item Weight
327g
Number of Pages
220 Pages

Over dit product

Product Information

In dieser gesprachsanalytischen Studie untersucht der Autor die Service Center-Kommunikation kommunaler Verwaltungen. Ziel der Studie war es, Stoerungen, die aufgrund der kommunikativen Aktivitaten der Mitarbeiter der Service Center in mit Burgern gefuhrten Telefongesprachen zu Tage treten, ausfindig zu machen, und aufbauend auf den dabei gewonnenen Erkenntnissen Optimierungsempfehlungen fur ein besseres Gelingen der in Service Centern kommunaler Verwaltungen zwischen Mitarbeitern der Verwaltung und Burgern am Telefon stattfindenden Kommunikation zu entwickeln. Die Auswertung der Telefongesprache ermoeglichte eine Kategorisierung derjenigen kommunikativen Handlungen der Mitarbeiter der Service Center, die zu Stoerungen fuhrten. Die Studie halt uberdies konkrete Optimierungsempfehlungen bereit und zeigt, dass es bei den Bemuhungen um eine verbesserte Service Center-Kommunikation kommunaler Verwaltungen nicht nur darum geht, den Mitarbeitern zu sagen, was sie sagen sollen, sondern vielmehr darum, ihnen zu verdeutlichen, was psychologisch hinter ihrem Tun steckt und warum bestimmte kommunikative Handlungen negative Wirkungen entfalten koennen.

Product Identifiers

Publisher
Sudwestdeutscher Verlag Fur Hochschulschriften A&G
ISBN-13
9783838125220
eBay Product ID (ePID)
205436345

Product Key Features

Author
Detlef Malinkewitz
Publication Name
Burger-Verwaltungs-Kommunikation
Format
Paperback
Language
German
Subject
Marketing
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
220 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
327g

Additional Product Features

Title_Author
Detlef Malinkewitz

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.836.568)

y***_ (97)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Easy to use .
o***6 (298)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Lovely item, well packaged and arrived quickly, thank you.
1***1 (2458)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great