|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Student Satisfaction Checklist.New 9783847301561 Fast Free Shipping<|

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296193664352

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2011-12-21
Title
Student Satisfaction Checklist
ISBN
9783847301561
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Student Satisfaction Checklist
Item Height
229mm
Author
Pooyan Yousefi Fard
Publisher
LAP
Item Width
152mm
Subject
Education
Item Weight
204g
Number of Pages
132 Pages

Over dit product

Product Information

In todays world there is a major turn in the way businesses are run and a lot of emphasis is put on the quality of service provided to the customers. Major companies Like General Electrics are using methods like six sigma to improve their quality. So far six sigma concept has not been utilized as much in education services. In this book different methods including six sigma have been used to boost the satisfaction of students who are basically the customers to the education providers. The demand for better service with higher quality has increased tremendously in education systems and this has translated in a great need for research in order to fine-tune the way education services are delivered. This book has thrived to dig deeper to grasp an understanding of what brings about student satisfaction. Thus this book invites all the practitioners to use the best practices suggested in the book as the first step to create a better education system.

Product Identifiers

Publisher
LAP
ISBN-13
9783847301561
eBay Product ID (ePID)
112367352

Product Key Features

Author
Pooyan Yousefi Fard
Publication Name
Student Satisfaction Checklist
Format
Paperback
Language
English
Subject
Education
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
132 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
204g

Additional Product Features

Title_Author
Pooyan Yousefi Fard
Country/Region of Manufacture
Germany

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.832.850)

o***e (467)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great service
o***e (467)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great service
1***1 (392)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Gtreat stuff.