Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Research: Asia-Pacific Edition by Steve D'Alessandro, Hume Winzar,...

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
AU $55,00
OngeveerEUR 34,17
Verzendkosten:
AU $64,85 (ongeveer EUR 40,29) Australia Post International Standard. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Sunnybank Hills, QLD, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen vr, 28 jun en vr, 5 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296183337268

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
ISBN
9780170236027
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Marketing Research: Asia-Pacific Edition
Item Height
254mm
Author
Steve D'alessandro, Hume Winzar, Barry Babin, Ben Lowe
Publisher
Cengage Learning Australia
Item Width
217mm
Subject
Marketing
Item Weight
1175g
Number of Pages
648 Pages

Over dit product

Product Information

Marketing Research 3rd Asia'Pacific edition continues to equip students with the knowledge and skills required to successfully undertake marketing research. Combing a solid theoretical foundation with a practical, step-by-step approach, the marketing research process is explored through a learning model which is reinforced throughout the text. Using a raft of contemporary local and international examples, data sets and case studies to explain traditional marketing research methods, Marketing Research also examines new theories and techniques such as grounded theory, ethnography, phenomenology, automated interviewing, text, data mining and the increasing use of online panels. To strength its 'learning by doing' approach, this edition of Marketing Research integrates Qualtrics: a robust and easy-to-use online survey tool that provides students with a platform for designing, distributing and evaluating survey results. For analysing data, the text covers both SPSS and EXCEL outputs. Finally, each stage of research reporting is explained, as well as a range of presentation methodologies. This text is indispensible for students studying marketing research in any business or marketing course.

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning Australia
ISBN-13
9780170236027
eBay Product ID (ePID)
176313556

Product Key Features

Author
Steve D'alessandro, Hume Winzar, Barry Babin, Ben Lowe
Publication Name
Marketing Research: Asia-Pacific Edition
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
648 Pages

Dimensions

Item Height
254mm
Item Width
217mm
Item Weight
1175g

Additional Product Features

Title_Author
Steve D'alessandro, Barry Babin, Ben Lowe, Hume Winzar
Country/Region of Manufacture
Australia

Objectbeschrijving van de verkoper

bububillionstore

bububillionstore

99,7% positieve feedback
2,9K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (826)

e***n (2)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item description was incorrect.
e***l (1279)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Amazing seller. Super fast service. A+++
r***e (552)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Wonderful eBayer! Item arrived swiftly and was well packaged. Thank you very much!