|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Understanding Non-deceptive Counterfeit Consumption in China.9783659631191 New<|

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296181862034

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2014-11-06
Title
Understanding Non-deceptive Counterfeit Consumption in China
ISBN
9783659631191
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Paperback
Language
English
Publication Name
Understanding Non-Deceptive Counterfeit Consumption in China
Item Height
229mm
Author
Ling Jiang
Publisher
LAP
Item Width
152mm
Subject
Management
Item Weight
540g
Number of Pages
368 Pages

Over dit product

Product Information

The global trade in counterfeiting activity is rising on a grand scale. Since 1990s, China has been considered as a faking nation where a great number of counterfeit factories and markets were located. In consumer behavior study, exploring the factors that influence the consumers' willingness to purchase counterfeit brands is very crucial. The current study focus on non-deceptive counterfeit consumption, which means that consumers intentionally purchase fake products. Following an initial literature review of the counterfeiting phenomenon and brand theory, the aims and objectives of this research are identified. We aim to answer three important questions: Can different brand values predict the consumers' counterfeit consumption? Dose counterfeit branded product ownership alters consumers' authentic branded product purchase behavior? Will brand knowledge interact with consumer values in consuming counterfeit branded product?

Product Identifiers

Publisher
LAP
ISBN-13
9783659631191
eBay Product ID (ePID)
213335290

Product Key Features

Author
Ling Jiang
Publication Name
Understanding Non-Deceptive Counterfeit Consumption in China
Format
Paperback
Language
English
Subject
Management
Publication Year
2014
Type
Textbook
Number of Pages
368 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
540g

Additional Product Features

Title_Author
Ling Jiang

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.862.902)

r***b (589)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Excellent service No concerns or complaints.
f***7 (2354)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived quickly, thank you.
e***e (143)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book, recommended to me by spirit.