Afbeelding 1 van 1
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries <|
Objectstaat:
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
Verkopergegevens
- 99,1% positive feedback
Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296172532640
Specificaties
- Objectstaat
- PublishedOn
- 1998-01-01
- Title
- The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermedia
- ISBN
- 9783838651620
- Publication Year
- 2002
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
- Item Height
- 210mm
- Publisher
- Diplom.DE
- Item Width
- 148mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 259g
- Number of Pages
- 192 Pages
Over dit product
Product Information
Inhaltsangabe: Abstract: In recent years, more and more people expressed their concerns about some companies' performance. Mainly not about their financial performance, but about their social performance. About their attitude towards the environment. About the treatment of employees. Consumers, governments, environmentalists, trade unions, but also managers felt that there is a need for change in business life. This paper investigates two questions: In general, how does the marketing of travel intermediaries change when business is conducted over the internet? In detail, how can travel intermediaries build customer loyalty an the internet? Why do these two issues pose problems that require a thorough analysis? First, the internet provides a new platform for dealing with travel services. Although the internet travel market still represents only a small fraction of the total travel market, many travel intermediaries entered it in anticipation of huge profits. The number of travellers who use the internet to obtain travel services and the money they spend on-line for travel purposes is growing rapidly. But competition and marketing in the on-line travel market is strongly affected by the unique characteristics of the internet. In order to stay in business in the long run, a deeper understanding of the effects of the internet an the travel industry and an the marketing of individual travel firms is necessary. Also, the internet threatens to eliminate intermediaries by linking service providers and customers directly. Therefore, an evaluation of the marketing impacts of the internet is even more vital for travel intermediaries. Second, a key element of every on-line marketing strategy is customer loyalty: Many internet travel intermediaries are able to attract a large number of visitors to their web pages. But most of these internet users are not loyal and visit the web page only once. Since a loyal customer base is essential to generate revenues an the internet, the
Product Identifiers
Publisher
Diplom.DE
ISBN-13
9783838651620
eBay Product ID (ePID)
222368299
Product Key Features
Publication Name
The Impact of the Internet on the Marketing of Travel Intermediaries
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2002
Type
Textbook
Number of Pages
192 Pages
Dimensions
Item Height
210mm
Item Width
148mm
Item Weight
259g
Additional Product Features
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 724498118
Handelsregistratienummer:
- 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:296172532640
Verzending en verwerking
De verkoper heeft geen verzendmethode opgegeven voor Verenigde Staten. Neem contact op met de verkoper en vraag om verzending naar uw locatie.
Objectlocatie:
South East, Verenigd Koninkrijk
Wordt verzonden naar:
Australië, Canada, Europese Unie, Japan, Verenigd Koninkrijk
Uitgesloten:
Afghanistan, Duitsland, Jemen, Libië, Nauru, Oekraïne, Oostenrijk, Russische Federatie, Somalië, Zwitserland
Verwerkingstijd |
---|
Wordt doorgaans binnen 5 werkdagen na ontvangst van betaling verzonden. |
Belasting |
---|
Er kunnen belastingen van toepassing zijn tijdens Betalen. Meer weten?Lees meer over het betalen van belastingen op eBay-aankopen. |
Btw voor objectnr.296172532640
Btw voor objectnr.296172532640
Verkoper berekent btw op objecten die naar de volgende staten worden verzonden:
Staat | Btw-tarief |
---|
Retourbeleid
Nadat u het object hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de verkoper binnen | Kosten voor retourzending |
---|---|
30 dagen | Koper betaalt voor retourzending |
De koper is verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending.
Details retourbeleid |
---|
Retourzendingen geaccepteerd |
Betalingsgegevens
Betalingsmethoden
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (2.862.900)
e***e (143)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great book, recommended to me by spirit.
k***l (1009)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
v***n (222)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thanks, great seller.