Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Randall, Geoffrey : Principles of Marketing (Principles of M Fast and FREE P & P
Great Prices & Quality from musicMagpie. 10m+ Feedbacks
GBP 2,99
OngeveerEUR 3,56
Objectstaat:
“This product has passed our meticulous quality checks and is guaranteed to be in good condition. ”... Meer lezenover objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
GBP 3,99 (ongeveer EUR 4,75) Economy Int'l Postage.
Bevindt zich in: England, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen di, 24 sep en ma, 21 okt tot 43230
Wordt vandaag verzonden als u betaalt binnen 9 uur 45 min.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295855901227
Specificaties
- Objectstaat
- Goed
- Opmerkingen van verkoper
- Book Title
- Principles of Marketing (Principles of M
- ISBN
- 9781861526687
- Publication Name
- Principles of Marketing
- Publisher
- Cengage Learning Emea
- Subject
- Marketing
- Publication Year
- 2001
- Series
- Principles of Management
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 241 mm
- Item Weight
- 567 g
- Item Width
- 189 mm
- Number of Pages
- 384 Pages
Over dit product
Product Information
This is the second edition of Randall's concise introductory text for general marketing courses, combining academic rigour with an accessible writing style. While providing a comprehensive overview of 'classical' marketing, the book also covers 'new' marketing, including the shift from transactions to relationships, one-to-one marketing and mass customisation, changes in the role and organization of the marketing function, marketing accountability and marketing metrics. With new chapters on e-commerce and branding, there is also additional material on marketing ethics/social responsibility, knowledge management and technical developments, environmental marketing, and a focus on financial marketing in the services marketing chapter.
Product Identifiers
Publisher
Cengage Learning Emea
ISBN-13
9781861526687
eBay Product ID (ePID)
92069464
Product Key Features
Number of Pages
384 Pages
Language
English
Publication Name
Principles of Marketing
Publication Year
2001
Subject
Marketing
Type
Textbook
Series
Principles of Management
Format
Paperback
Dimensions
Item Height
241 mm
Item Weight
567 g
Item Width
189 mm
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
Entertainment Magpie Ltd
Customer Services
One Stockport Exchange
First Floor
Stockport
Cheshire
SK1 3SW
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 226498384
Handelsregistratienummer:
- 06277562
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 06277562
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (18.824.902)
- j***j (2306)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGreat price speedy free delivery
- 6***b (517)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopFirst Class EBayer AAA+++
- t***g (107)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopGood quality and no problems with this product