|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Kids and Media in America: By Roberts, Donald F., Foehr, Ulla G.

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
US $9,99
OngeveerEUR 9,18
Verzendkosten:
US $5,00 (ongeveer EUR 4,60) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Terre Haute, Indiana, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 10 jun en wo, 12 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295636889959
Laatst bijgewerkt op 10 aug 2023 17:55:33 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Book Title
Kids and the Media in America
Country/Region of Manufacture
America
Subject
Media
ISBN
9780521821025
EAN
9780521821025
Item Length
9 in
Publisher
Cambridge University Press
Publication Year
2003
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.9 in
Author
Donald F. Roberts, Ulla G. Foehr
Genre
Computers, Business & Economics, Social Science
Topic
Consumer Behavior, Media Studies, Social Aspects / General, Sociology / General
Item Width
6 in
Item Weight
25.2 Oz
Number of Pages
408 Pages

Over dit product

Product Information

Examining the full array of media available to children and adolescents, this book describes not only the amount of time they spend with each medium, but the kinds of content they choose, and the physical, social, and psychological context of much of their exposure. This national sample study provides a comprehensive picture of young people's media behavior.

Product Identifiers

Publisher
Cambridge University Press
ISBN-10
0521821029
ISBN-13
9780521821025
eBay Product ID (ePID)
2351302

Product Key Features

Author
Donald F. Roberts, Ulla G. Foehr
Book Title
Kids and the Media in America
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Consumer Behavior, Media Studies, Social Aspects / General, Sociology / General
Publication Year
2003
Type
Textbook
Illustrator
Yes
Genre
Computers, Business & Economics, Social Science
Number of Pages
408 Pages

Dimensions

Item Length
9 in
Item Height
0.9 in
Item Width
6 in
Item Weight
25.2 Oz

Additional Product Features

As Told to
Rideout, Victoria J., Brodie, Mollyanne
Lc Classification Number
Hq784.M3 R515 2003
Table of Content
1. The changing media landscape; 2. The measurement of media behavior: measuring young people's media behavior; The samples; Questionnaires; 3. The media environment; Media in the home; Multiple media homes; Media in young people's bedrooms; Household television orientation; Summing up the media environment; 4. Screen media: television, videos, and movies: Amount of screen exposure; Content preferences; The context of exposure; Attitudes toward television; Summing up screen media exposure; 5. Audio media: radio, tapes and CDs: attitudes toward television; Music content preferences; Audio media: a coda; 6. Print media: books, magazines, and newspapers: amount of print exposure; Content preferences: what young people read; Summing up print behavior; 7. Interactive media: who uses computers?; Amount of computer use; Videogames; Content preferences; Summing up interactive media use; 8. Patterns of overall media consumption: exposure versus use; Overall media exposure; 9. Media behavior: a youth perspective: personal contentedness and media use; Academic performance and media use; Heavy versus light media users; A typology of young people's media behavior; 10. Summary and conclusions.
Copyright Date
2003
Target Audience
Scholarly & Professional
Lccn
2003-046183
Dewey Decimal
305.23/083
Dewey Edition
21

Objectbeschrijving van de verkoper

B&C Antiques and Collectibles

B&C Antiques and Collectibles

100% positieve feedback
4,3K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.8
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (2.532)

y***y (762)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Beautiful vintage decorative plates exactly as described and shipped promptly, thank you.
l***o (17)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Beautiful piece. Arrived in perfect condition.
n***n (481)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Everything looks great.Thanks