Hebt u iets om te verkopen?

The Invisible Touch: The Four Keys to Mod- hardcover, Harry Beckwith, 0446524174

Objectstaat:
Goed
3 beschikbaar
Prijs:
US $5,08
OngeveerEUR 4,68
Verzendkosten:
Gratis Standard Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Memphis, Tennessee, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 30 mei en za, 1 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295492417944
Laatst bijgewerkt op 16 mei 2024 13:00:28 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
ISBN
9780446524179
Book Title
Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
Item Length
7.7in
Publisher
Grand Central Publishing
Publication Year
2000
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1in
Author
Harry Beckwith
Genre
Business & Economics
Topic
Industries / Service, Marketing / General
Item Width
5.2in
Item Weight
11.4 Oz
Number of Pages
256 Pages

Over dit product

Product Information

The beauty of marketing is that it happens when we're looking but not noticing. Before you know it, we're using Yahoo! as a search engine, even though serious researchers will tell you that Alta Vista and Dogpile are better. We're buying products that cost more and perform worse, simply because the marketing and branding of those products tells us there's a value there, even if objective analysis tells us otherwise. In The Invisible Touch, Harry Beckwith tells us the obvious--what was right in front of our faces. But because of the blinders we wear, because of the way we've been educated, socialized, or just plain bamboozled, we can't see it as clearly as he can. Thus, in each of his "four keys to modern marketing"--price, branding, packaging, relationships--he offers counterintuitive information that could make or break a business plan. For example, he explains in great detail why a higher price is better than a lower one; why every business, from Apple Computer to the U.S. Army, is a brand-name to be cherished and nurtured; why the orangest orange sells better than the least orange orange, even if both pieces of fruit taste exactly the same; and why the best service providers always remember your name and what you like to drink. This is a business book, but one that everyone who works for a living should read. Pick any page, and you'll find insights that could make you a better teacher, a better salesperson, a better employee in any trade. Beckwith drives home the idea that we're all in the business of marketing ourselves, and we're in that business every waking hour. --Lou Schuler

Product Identifiers

Publisher
Grand Central Publishing
ISBN-10
0446524174
ISBN-13
9780446524179
eBay Product ID (ePID)
1614691

Product Key Features

Book Title
Invisible Touch : the Four Keys to Modern Marketing
Author
Harry Beckwith
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Industries / Service, Marketing / General
Publication Year
2000
Genre
Business & Economics
Number of Pages
256 Pages

Dimensions

Item Length
7.7in
Item Height
1in
Item Width
5.2in
Item Weight
11.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd9980.5.B423 2000
Copyright Date
2000
Lccn
99-048663
Dewey Decimal
658.8
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Gulf Coast Books, LLC
Gulf Coast
5750 Campbell Rd
77041 Houston, TX
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.skoob-cg@su-zma
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
gulfcoastllc

gulfcoastllc

99,1% positieve feedback
1,2M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (308.499)

k***5 (36)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
f***_ (263)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I was disappointed in the book itself, not in the purchase transaction by which I acquired it. "Jessica" was by far the weakest of the four books in the series, and seemed just sort of "tacked on" to the narrative of the other three.
a***d (2384)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
totally satisfied