|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Testing Times: The Uses and Abuses of Assessment, Stobart 9780415404747 New..

Objectstaat:
Nieuw
5 beschikbaar
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:295106661791
Laatst bijgewerkt op 18 apr 2024 10:26:13 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
PublishedOn
2008-03-26
Title
Testing Times: The Uses and Abuses of Assessment
ISBN
9780415404747
EAN
9780415404747
Subject Area
Experimental Psychology
Publication Name
Testing Times: the Uses and Abuses of Assessment
Publisher
Taylor & Francis LTD
Subject
Education
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
234mm
Author
Gordon Stobart
Item Width
156mm
Item Weight
454g
Number of Pages
224 Pages

Over dit product

Product Information

Assessment dominates our lives but its good intentions often produce negative consequences. An example that is central to this book is how current forms of assessment encourage shallow 'for-the-test' learning. It is true to say that as the volume of assessment increases, confidence in what it represents is diminishing. This book seeks to reclaim assessment as a constructive activity which can encourage deeper learning. To do this the purpose, and fitness-for-purpose, of assessments have to be clear. Gordon Stobart critically examines five issues that currently have high-profile status: intelligence testing learning skills accountability the 'diploma disease' formative assessment Stobart explains that these form the basis for the argument that we must generate assessments which, in turn, encourage deep and lifelong learning. This book raises controversial questions about current uses of assessment and provides a framework for understanding them. It will be of great interest to teaching professionals involved in further study, and to academics and researchers in the field.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415404747
eBay Product ID (ePID)
12046706370

Product Key Features

Subject Area
Experimental Psychology
Author
Gordon Stobart
Publication Name
Testing Times: the Uses and Abuses of Assessment
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Education
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
454g

Additional Product Features

Title_Author
Gordon Stobart
Country/Region of Manufacture
United Kingdom

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.833.125)

i***e (863)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described, all good, thankyou 😊
6***e (332)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All good thanks
p***4 (150)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Recived