|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Managing Services Marketing: Text and Readings (The Dryden Pres .9780030225192

Laatste beschikbare object
Objectstaat:
Heel goed
Laatste stuk / 1 verkocht
Prijs:
GBP 3,48
OngeveerEUR 4,06
Verzendkosten:
GBP 8,99 (ongeveer EUR 10,50) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: South East, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen do, 23 mei en di, 11 jun tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 1 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:292694493940
Laatst bijgewerkt op 06 feb 2024 05:40:55 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Title
Managing Services Marketing: Text and Readings (The Dryden Press
ISBN
9780030225192
Publication Year
1998
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Managing Services Marketing: Text and Readings
Item Height
277mm
Author
K. Douglas Hoffman, John E. G. Bateson
Publisher
Cengage Learning, INC International Concepts
Item Width
218mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
1203g
Number of Pages
250 Pages

Over dit product

Product Information

This edition combines coverage of key topics in services marketing with a variety of articles selected from such areas as marketing, organisational behaviour, operations management, and strategy literature. The balance of text and readings apparent in the fourth edition highlights the increased emphasis on services in the marketing field. Coverage of key topics is combined with state-of-the-art readings and the integration of real-world examples in each chapter. With emphasis on contemporary ethical and international issues in services marketing, this text remains an invaluable source of learning in this field. Features: * Services in Action boxed features integrate real-world service examples in every chapter. * Text emphasises contemporary ethical and international issues in services marketing. * Bateson's classic structure is seen through the coverage of key topics in services marketing combined state-of-the-art readings in the field. * An excellent variety of articles have been selected from areas such as marketing, organisational behaviour, operations management, and strategy literature. The marketing implications of all topics are emphasised in the textual material. * New Chapters: The Service Operations , The Physical Setting , Competing as a Service Firm: Generic Competitive Strategies , Customer Satisfaction System , Service Recovery , and The Customer Retention System . * Completely rewritten Chapter 3 Understanding the Service Operation

Product Identifiers

Publisher
Cengage Learning, INC International Concepts
ISBN-13
9780030225192
eBay Product ID (ePID)
87950879

Product Key Features

Author
K. Douglas Hoffman, John E. G. Bateson
Publication Name
Managing Services Marketing: Text and Readings
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
1998
Type
Textbook
Number of Pages
250 Pages

Dimensions

Item Height
277mm
Item Width
218mm
Item Weight
1203g

Additional Product Features

Title_Author
John E. G. Bateson, K. Douglas Hoffman
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

WRAP Ltd.
Mubin Ahmed
Unit 4
119 Loverock Road
Reading
Berkshire
RG30 1DZ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT60358080080
:liam-Emoc.aidemtumahab@yabe
Btw-nummer:
  • GB 724498118
Handelsregistratienummer:
  • 03800600
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
baham_books

baham_books

99,1% positieve feedback
8,7M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.855.553)

2***t (131)- Feedback gegeven door koper.
Meer dan een jaar geleden
Geverifieerde aankoop
good ook
Alle feedback weergeven