|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

B2B Brand Management 9783540253600 Philip Kotler - Free Tracked Delivery

Objectstaat:
Nieuw
Verzendkosten:
Wordt niet verzonden naar Verenigde Staten. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Eastbourne, East Sussex, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285736618141
Laatst bijgewerkt op 13 mei 2024 19:08:47 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9783540253600
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
B2b Brand Management
Item Height
235mm
Author
Waldemar Pfoertsch, Philip Kotler
Publisher
Springer-Verlag Berlin AND Heidelberg Gmbh & Co. KG
Item Width
155mm
Subject
Management, Marketing
Item Weight
1550g
Number of Pages
357 Pages

Over dit product

Product Information

This is one of the first books to probe deeply into the art and science of branding industrial products. The book comes at a time when more industrial companies need to start using branding in a sophisticated way. It provides the concepts, the theory, and dozens of cases illustrating the successful branding of industrial goods. It offers strategies for a successful development of branding concepts for business markets and explains the benefits and the value a business, product or service provides to industrial customers. As industrial companies are turning to branding this book provides the best practices and hands-on advice for B2B brand management.

Product Identifiers

Publisher
Springer-Verlag Berlin AND Heidelberg Gmbh & Co. KG
ISBN-13
9783540253600
eBay Product ID (ePID)
89028995

Product Key Features

Author
Waldemar Pfoertsch, Philip Kotler
Publication Name
B2b Brand Management
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Management, Marketing
Publication Year
2006
Type
Textbook
Number of Pages
357 Pages

Dimensions

Item Height
235mm
Item Width
155mm
Item Weight
1550g

Additional Product Features

Title_Author
Waldemar Pfoertsch, Philip Kotler
Country/Region of Manufacture
Germany

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Paladin Media
First Floor
85 Great Portland Street
London
London
W1W 7LT
United Kingdom
Btw-nummer:
  • GB 424532516
Handelsregistratienummer:
  • 14239249
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Paladin Media

Paladin Media

100% positieve feedback
20K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (7.086)

e***s (510)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Book as described - prompt delivery - great service
e***_ (961)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+
e***0 (551)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Très beau livre sur l'histoire d'Airfix . Envoi rapide , je recommande