Afbeelding 1 van 1
Afbeelding 1 van 1
Interactive Multimedia Learning - 9783319384801
GBP 72,91
OngeveerEUR 87,53
Objectstaat:
Nieuw
Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of beschadigd zijn. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details.
Verzendkosten:
GBP 28,82 (ongeveer EUR 34,60) International Priority Shipping naar Verenigde Staten via eBay's Internationale verzending.
Bevindt zich in: Aldershot, Verenigd Koninkrijk
Invoerkosten:
Gratis (bedrag wordt bevestigd bij Betalen)
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 7 okt en di, 15 okt tot 43230
Inclusief internationale tracking
Retourbeleid:
60 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:285318709916
Specificaties
- Objectstaat
- Book Title
- Interactive Multimedia Learning
- ISBN
- 9783319384801
- Subject Area
- Educational Technology
- Publication Name
- Interactive Multimedia Learning: Using Social Media for Peer Education in Single-Player Educational Games
- Publisher
- Springer International Publishing A&G
- Subject
- Engineering & Technology, Psychology, Mathematics
- Series
- Springer Theses
- Publication Year
- 2016
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 235 mm
- Item Width
- 155 mm
- Item Weight
- 3752 g
- Number of Pages
- 220 Pages
Over dit product
Product Information
This book introduces new concepts and mechanisms regarding the usage of both social media interactions and artifacts for peer education in digital educational games. Digital games in general, and digital educational games in particular, represent an area with a high potential for interdisciplinary innovation, not only from an information technology standpoint, but also from social science, psychological and didactic perspectives. This book presents an interdisciplinary approach to educational games, which is centered on information technology and aims at: (1) improving digital management by focusing on the exchange of learning outcomes and solution assessment in a peer-to-peer network of learners; (2) achieving digital implementation by using forms of interaction to change the course of educational games; and (3) providing digital support by fostering group-formation processes in educational situations to increase both the effects of educational games and knowledge exchange at the individual level. In addition to a systematic analysis of the relationship between software architecture, educational games and social media applications, the book also presents the implemented IT systems' architectures and algorithmic solutions as well as the resulting applicable evaluation findings from the field of interactive multimedia learning.
Product Identifiers
Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-13
9783319384801
eBay Product ID (ePID)
228880809
Product Key Features
Subject Area
Educational Technology
Series
Springer Theses
Publication Name
Interactive Multimedia Learning: Using Social Media for Peer Education in Single-Player Educational Games
Format
Paperback
Language
English
Subject
Engineering & Technology, Psychology, Mathematics
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
220 Pages
Dimensions
Item Height
235 mm
Item Width
155 mm
Item Weight
3752 g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
Switzerland
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
BOOKS ETC LIMITED
Andy Smith
Books Etc, Unit 4
Eastern Road
Aldershot
Hampshire
GU12 4YD
United Kingdom
Btw-nummer:
- GB 976952259
Handelsregistratienummer:
- 06687355
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
- 06687355
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (531.577)
- i***t (483)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopPerfect seller! Perfetto! Perfekt! Parfait! Perfecto! 完美的!
- e***6 (2495)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopexcellent
- s***l (731)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopprompt delivery