|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Exceptional Service, Exceptional Profit by Micah Solomon; Leonardo Inghilleri 20

Objectstaat:
Nieuw
10 beschikbaar
Prijs:
US $25,20
OngeveerEUR 23,21
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Ashland, Oregon, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 23 mei en wo, 29 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:282894735633
Laatst bijgewerkt op 23 jan 2023 17:41:23 CETAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Nieuw: Een nieuw, ongelezen en ongebruikt boek in perfecte staat waarin geen bladzijden ontbreken of ...
ISBN
9781469090931
Publication Year
2014
Format
Compact Disc
Language
English
Book Title
Exceptional Service, Exceptional Profit : The Secrets of Building a Five-Star Customer Service Organization
Author
Leonardo Inghilleri, Micah Solomon
Publisher
Ascent Audio
Genre
Business & Economics
Topic
Consumer Behavior, Customer Relations

Over dit product

Product Information

In a tight market, your most powerful growth engine and your best protection from competitive inroads is this: put everything you can into cultivating true customer loyalty. Loyal customers are less sensitive to price competition, more forgiving of small glitches, and ultimately become "walking billboards" who will happily promote your brand. In Exceptional Service, Exceptional Profit, insiders Leonardo Inghilleri and Micah Solomon reveal the secrets of providing online and offline customer service so superior it nearly guarantees loyalty. Their anticipatory customer service approach was first developed at the Ritz-Carlton as well as at Solomon's entertainment and technology company, Oasis, and has since proven itself in countless companies around the globe, from luxury giant Bulgari to value-sensitive auto-parts leader Carquest, and everywhere in between. Now listeners can take the techniques that minted money for these brands and apply them directly to their own businesses. As Ken Blanchard writes, "Leonardo and Micah's philosophies, rules, and winning examples of service excellence will make you want to implement their suggestions immediately in your own organization." Filled with detailed, behind-the-scenes examples, the audiobook unlocks a new level of customer relationship that leaves your competitors in the dust, your customers coming back day after day, and your bottom line looking better than it ever has before.

Product Identifiers

Publisher
Ascent Audio
ISBN-10
1469090937
ISBN-13
9781469090931
eBay Product ID (ePID)
243102142

Product Key Features

Book Title
Exceptional Service, Exceptional Profit : The Secrets of Building a Five-Star Customer Service Organization
Author
Leonardo Inghilleri, Micah Solomon
Format
Compact Disc
Language
English
Topic
Consumer Behavior, Customer Relations
Publication Year
2014
Genre
Business & Economics

Dimensions

Item Length
5.7in
Item Height
0.7in
Item Width
5.2in
Item Weight
4.8 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
5 Vols.
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
658.8/12
Dewey Edition
22

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Blacsktone Audio Inc.
Adam Shea
31 Mistletoe Rd
97520-9515 Ashland, OR
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.oiduaenotskcalb@aehs.mada
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Blackstone Publishing

Blackstone Publishing

98,9% positieve feedback
30K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (13.094)

n***n (314)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All perfect! Many thanks!
n***n (544)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
great,,,thanks
n***n (544)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
great,,,thanks