|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Understanding Motion Capture for Computer Animation and Video Gam

Free US Delivery | ISBN:0124906303
Objectstaat:
Heel goed
Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects. 100% ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
US $11,75
OngeveerEUR 10,87
Verzendkosten:
Gratis Economy Shipping. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Mishawaka, Indiana, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 13 jun en za, 15 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:276464790585
Laatst bijgewerkt op 09 jun 2024 22:19:54 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects. 100% ...
Book Title
Understanding Motion Capture for Computer Animation and Video Gam
ISBN
9780124906303
Subject Area
Computers
Publication Name
Understanding Motion Captûre for Computer Animation and Video Games
Item Length
9.2 in
Publisher
Elsevier Science & Technology Books
Subject
Computer Graphics, Digital Media / Video & Animation
Publication Year
1999
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Alberto Menache
Item Width
7.3 in
Item Weight
19.2 Oz
Number of Pages
238 Pages

Over dit product

Product Information

Motion capture is a technique for recording a performance and then translating it into mathematical terms. Animating motion is critical for the development of applications such as animation, virtual environments and video games. Character animation is the process by which natural movements are modelled and digitized so that digital character movements appear as natural as possible. There are three approaches to character animation: keyframe animation, motion capture, and simulation.

Product Identifiers

Publisher
Elsevier Science & Technology Books
ISBN-10
0124906303
ISBN-13
9780124906303
eBay Product ID (ePID)
1104500

Product Key Features

Author
Alberto Menache
Publication Name
Understanding Motion Captûre for Computer Animation and Video Games
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Computer Graphics, Digital Media / Video & Animation
Publication Year
1999
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
238 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
0.7 in
Item Width
7.3 in
Item Weight
19.2 Oz

Additional Product Features

LCCN
99-064633
Lc Classification Number
Tr897.7.M4597 2000
Table of Content
Introduction Chapter 1 - Motion Capture Primer What is Motion Capture? History Performance in the Entertainment Field Types of Motion Capture Other Motion Capture Systems Applications of Motion Capture Chapter 2 - The Motion Capture Controversy Motion Capture Perspectives Motion Capture and the Media Motion Capture Stories Chapter 3 - The Motion Capture Session Deciding to Use Motion Capture First Step: Do You Want Realistic Motion? Second Step: Can You Successfully Capture the Data? Preparing for the Session Capture Schedule Chapter 4 - The Motion Data Motion Data Types and Formats Writing A Motion Capture Translator Chapter 5 - Setting Up Your Character for Captured Motion Data Setting Up a Character with Rotational Data Setting Up a Character with Translational Data Tips and Tricks
Copyright Date
2000
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
006.6/96
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Better World Books Marketplace, Inc.
Lisa Day
55742 Currant Road
46545 Mishawaka, IN
United States
Contactgegevens weergeven
:noofeleT0325558475
:liam-Emoc.skoobdlrowretteb@plehyabe
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Better World Books

Better World Books

98,7% positieve feedback
12,8M objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (4.097.855)

1***r (1886)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived on time and in good condition
1***r (1886)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Arrived on time and in good condition
i***8 (632)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Just as described, thanks!!!