|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

The Customer Comes Second: Put Your People First and Watch em Kick Butt, Rosenbl

Objectstaat:
Heel goed
Prijs:
GBP 3,16
OngeveerEUR 3,74
Verzendkosten:
GBP 5,19 (ongeveer EUR 6,14) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: GL5 2TH, Verenigd Koninkrijk
Levering:
Geschatte levering tussen di, 9 jul en do, 25 jul tot 43230
Bij geschatte leveringsdatums - nieuw venster of tabblad wordt rekening gehouden met de verwerkingstijd van de verkoper, de postcode van de verzendlocatie, de postcode van de bestemming, en het moment van aanvaarding. Geschatte leveringsdatums zijn ook afhankelijk van de geselecteerde verzendservice en de ontvangst van de betalingbetaling ontvangen - nieuw venster of tabblad. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
De verkoper verzendt binnen 3 dagen na ontvangst van de betaling.
Retourbeleid:
14 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:276461449043
Laatst bijgewerkt op 14 mei 2024 07:53:52 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
EAN
9780060526566
ISBN
0060526564
Book Title
The Customer Comes Second: Put Your People First and Watch em Kic
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
The Customer Comes Second: Put Your People First and Watch 'em Kick Butt
Item Height
229mm
Author
Hal Rosenbluth, Ms. Diane Mcferrin Peters
Publisher
HarperCollins INC International Concepts
Item Width
152mm
Subject
Business
Item Weight
458g
Number of Pages
304 Pages

Over dit product

Product Information

Tom Peters says Hal Rosenbluth's story is one of the great unsung business success sagas -- and in this fully revised and updated 10th anniversary edition of The Customer Comes Second, Rosenbluth and his co-author Diane McFerrin Peters offer proof that his leadership style is one for the new millennium. The secret of his success, and that of his company, Rosenbluth International is simple: Hal Rosenbluth concentrates on his employees first, and his customers second. This is a formula that has worked for more than two decades, and has transformed his company from a small family business into a global industry leader, grossing over $6 billion. In this classic on counterintuitive management practice, the entrepreneurial genius and visionary leader of Rosenbluth International shows you how to use exceptional service to win in any industry! This insightful and compelling book reveals new ideas for hiring, motivating and managing employees, and shows how best to integrate technological innovation and creative solutions into the everyday work experience to ensure that your employees -- your company's greatest asset -- win you the best customers and propel your business to the greatest heights of success. Rosenbluth's tried and tested methods show you how to build highly effective teams, inspire loyalty and initiative, and turn your workplace into a hotbed of synergy where people produce consistently incredible results. For more than ten years, the strategies and ideas in this book have galvanized CEOs, entrepreneurs and managers everywhere, making fans of business leaders and thinkers like Jeff Greenfield, Scott McNealy and many others. These secrets continue to prove themselves today as Rosenbluth International has rapidly emerged as the foremost travel management company since its industry's devastation following 9/11. Find out how Hal Rosenbluth's winning ideas can transform you and your company: by putting your customer second, you're guaranteed to win!

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins INC International Concepts
ISBN-13
9780060526566
eBay Product ID (ePID)
108446529

Product Key Features

Author
Hal Rosenbluth, Ms. Diane Mcferrin Peters
Publication Name
The Customer Comes Second: Put Your People First and Watch 'em Kick Butt
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Business
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
304 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
152mm
Item Weight
458g

Additional Product Features

Title_Author
Ms. Diane Mcferrin Peters, Hal Rosenbluth
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Bluebell Abbey Limited
Andrew FitzGerald
Unit A, Mill Place Two
90 Bristol Road
Gloucester
Gloucestershire
GL1 5SQ
United Kingdom
Contactgegevens weergeven
:noofeleT13318117020
:liam-Eku.oc.yebballebeulb@reltubeht
Btw-nummer:
  • GB 242692990
Handelsregistratienummer:
  • 10155216
Ik verstrek facturen waarop ik de btw afzonderlijk vermeld.
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
KVK-nummer:
  • 10155216
The Cotswold Library

The Cotswold Library

99,5% positieve feedback
2,4M objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (848.465)

n***o (4461)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you
o***d (4973)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
item received as described
m***t (243)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
All good thanks