Deze aanbieding is verkocht op vr, 17 mei om 11:59 PM.
Hebt u iets om te verkopen?

Hurley Men's L-XL Flexfit Yupoong Phantom Embroidered Logo Hat Heather Gray Teal

Objectstaat:
Tweedehands
Verkocht voor:
US $12,99
OngeveerEUR 12,16
Verzendkosten:
US $5,95 (ongeveer EUR 5,57) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Bedford, Texas, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 27 jun en ma, 1 jul tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:266773853804

Specificaties

Objectstaat
Tweedehands: Een object dat al eerder is gedragen. Zie de aanbieding van de verkoper voor volledige ...
Brand
Hurley
Pattern
Solid
Department
Men
Occasion
Casual, Travel, Workwear
Size
L-XL
Color
Gray, Teal
Style
Baseball Cap
Material
Polyester, Spandex

Objectbeschrijving van de verkoper

Greenhaven Mercantile

Greenhaven Mercantile

99,4% positieve feedback
5,6K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (1.834)

e***a (153)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Never received the hat.
Antwoord van: greenhavenmercantile- Feedback beantwoord door verkoper greenhavenmercantile.- Feedback beantwoord door verkoper greenhavenmercantile.
I'm sorry to see you didn't receive the hat, I wish you would have contacted me to let me know first. But unfortunately this is an issue with the USPS and not something in my direct control. I know sometimes the USPS has delays, or sometimes miss-scans items as delivered when it's actually delayed. I hope the hat will work it's way to you ASAP.
Alle feedback weergeven