|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Mass Media Research An Introduction (Instructor's Edition)

Objectstaat:
Heel goed
Uitverkoop eindigt over: 7d 21u
Prijs:
US $8,44
OngeveerEUR 7,76
Was US $10,55 Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Bespaar US $2,11 (20% korting)
Verzendkosten:
US $4,87 (ongeveer EUR 4,48) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Cleveland, Ohio, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 8 jun en do, 13 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:266744055167
Laatst bijgewerkt op 18 apr 2024 04:06:42 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Subject
Business Communication / General, Media Studies, General, Industries / Media & Communications
ISBN
9781133307334
Subject Area
Business & Economics, Social Science
Publication Name
Mass Media Research
Item Length
9.1 in
Publisher
Wadsworth
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7 in
Author
Roger D. Wimmer, Joseph R. Dominick
Features
Revised
Item Width
7.4 in
Item Weight
27.3 Oz
Number of Pages
496 Pages

Over dit product

Product Information

Quality media is the result of meticulous research. MASS MEDIA RESEARCH: AN INTRODUCTION, 10e, shows you how it happens--from content analysis to surveys to experimental research--and then equips you with expert tips on analyzing the media you encounter in your daily life. Reflecting the latest developments from the field, this popular book delivers a comprehensive overview of mass communication research and a thorough exploration of each major approach--including qualitative research, content analysis, survey research, longitudinal research, and experimental research. It also fully integrates social media coverage, ethics, and the impact of merging technology. Available with InfoTrac Student Collections http://gocengage.com/infotrac.

Product Identifiers

Publisher
Wadsworth
ISBN-10
1133307337
ISBN-13
9781133307334
eBay Product ID (ePID)
117336898

Product Key Features

Author
Roger D. Wimmer, Joseph R. Dominick
Publication Name
Mass Media Research
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
Revised
Subject
Business Communication / General, Media Studies, General, Industries / Media & Communications
Publication Year
2013
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Social Science
Number of Pages
496 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.7 in
Item Width
7.4 in
Item Weight
27.3 Oz

Additional Product Features

Edition Number
10
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
Preface. PART I: THE RESEARCH PROCESS. 1. Science and Research. 2. Elements of Research. 3. Research Ethics. 4. Sampling. PART II: RESEARCH APPROACHES. 5. Qualitative Research Methods. 6. Content Analysis. 7. Survey Research. 8. Longitudinal Research. 9. Experimental Research. PART III: DATA ANALYSIS. 10. Introduction to Statistics. 11. Hypothesis Testing. 12. Basic Statistical Procedures. PART IV: RESEARCH APPLICATIONS. 13. Newspaper and Magazine Research. 14. Research in the Electronic Media. 15. Research in Advertising. 16. Research in Public Relations. Appendix Tables. Glossary. Name Index. Subject Index.
Copyright Date
2014
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
302.23072
Dewey Edition
22

Objectbeschrijving van de verkoper

Winnie McGregor

Winnie McGregor

100% positieve feedback
645 objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.8
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (232)

a***l (3472)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Great card and service
n***l (194)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Product came quickly and in great condition.
g***y (637)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Beautiful blue and white haeger planter pot. Love it very much. Packed really well and delivered fast. Thank you.