|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Defining Sport Communication - ANDREW C BILLINGS

Objectstaat:
Goed
THE COVERS SHOW SHELF WEAR. THE PAGES ON THE INSIDE ARE IN VERY GOOD CONDITION AND ARE LEGIBLE.
Prijs:
US $189,03
OngeveerEUR 174,12
Verzendkosten:
US $4,95 (ongeveer EUR 4,56) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Salt Lake City, Utah, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen do, 6 jun en di, 11 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:264931961604
Laatst bijgewerkt op 29 aug 2023 17:21:52 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“THE COVERS SHOW SHELF WEAR. THE PAGES ON THE INSIDE ARE IN VERY GOOD CONDITION AND ARE LEGIBLE.”
ISBN
9781138909595
Publication Year
2016
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Defining Sport Communication
Author
Andrew C. Billings
Item Length
9in
Publisher
Routledge
Item Width
6in
Item Weight
17.6 Oz
Number of Pages
356 Pages

Over dit product

Product Information

Defining Sport Communication is a comprehensive resource addressing core topics and issues, including humanistic, organizational, relational, and mediated approaches to the study of sport communication. It provides foundational work in sport communication for students and scholars, reflecting the abundance of research published in recent years and the ever-increasing interest in this area of study. Bringing together scholars from various epistemological viewpoints within communication, this volume provides a unique opportunity for defining the breadth and depth of sport communication research. It will serve as a seminal reference for existing scholarship while also providing an agenda for future research.

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1138909599
ISBN-13
9781138909595
eBay Product ID (ePID)
223889971

Product Key Features

Author
Andrew C. Billings
Publication Name
Defining Sport Communication
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2016
Type
Textbook
Number of Pages
356 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
6in
Item Weight
17.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Gv567.5.D43 2017
Table of Content
Table of Contents: Defining Sport Communication Introduction. Andrew C. Billings, University of Alabama Unit I. Humanistic Approaches to Sport Chapter 1. Sport as rhetorical artifact (Michael L. Butterworth, Ohio University) Chapter 2. Sport as critical/cultural studies (Daniel A. Grano, University of North Carolina-Charlotte) Chapter 3. Sports and the communication of ethics (Lawrence A. Wenner, Loyola Marymount University) Chapter 4. Sport and ethnography: An embodied practice meets an embodied method (Robert Krizek, St. Louis University) Chapter 5. Sport and political communication/Political communication and sport: Taking the flame (Davis W. Houck, Florida State University) Chapter 6. Sport as gender/feminist studies (Lindsey J. Me'n, Arizona State University) Chapter 7. Sport and race: A disciplinary history and exhortation (Abraham I. Khan, Pennsylvania State University) Chapter 8. Sport and GLBTQ issues (Edward M. Kian, Oklahoma State University) Unit II. Organizational/Relational Approaches to Sport Chapter 9. Sport as organizational communication (Jeffrey W. Kassing, Arizona State University & Robyn Matthews, Arizona State University) Chapter 10. Sport as intergroup communication: Fans, rivalries, communities, and nations (Howard Giles, Univ. of California-Santa Barbara & Michael Stohl, Univ. of California-Santa Barbara) Chapter 11. Sport as interpersonal communication (Paul D. Turman, South Dakota Board of Regents) Chapter 12. Sport as family communication (Jon F. Nussbaum and Amber Worthington, Penn State University) Chapter 13. Sport as health communication: Intersections, theories, implications (Kimberly L. Bissell, University of Alabama) Unit III. Mediated Approaches to Sport Chapter 14. Sport as international communication (Simon Licen, Washington State University) Chapter 15. Sport as journalistic lens (Steve Bien-Aime, Pennsylvania State University, Erin Whiteside, University of Tennessee, & Marie Hardin, Penn State University) Chapter 16. Sport as audience studies (Walter Gantz, Indiana University & Nicole Lewis, University of Miami) Chapter 17. Sport as entertainment studies (Arthur A. Raney, Florida State University) Chapter 18. Sport as broadcast studies (R. Glenn Cummins, Texas Tech University) Chapter 19. Sport as social media networking studies (Jimmy Sanderson, University of Arkansas) Chapter 20. Sport as gaming studies: Videogames as an arena for sport communication scholarship (Nicholas D. Bowman, West Virginia University & Andy Boyan, Albion College) Chapter 21. Sport and advertising (Michael B. Devlin, DePaul University) Chapter 22. Sport and public relations (Kenon A. Brown, University of Alabama & Thomas E. Isaacson, Northern Michigan University)
Copyright Date
2017
Target Audience
College Audience
Topic
Communication Studies, Business Aspects
Lccn
2016-022558
Dewey Decimal
070.449796
Dewey Edition
23
Genre
Sports & Recreation, Language Arts & Disciplines

Objectbeschrijving van de verkoper

soarrcon1

soarrcon1

99,2% positieve feedback
270K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.9
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (70.873)

2***m (1195)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Easy & Fast! ****
i***o (1967)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Brought 3 so far, like these meters, detect faster than older models. Thank you.******
m***t (59)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Item as described and fast shipping. Works great, thanks!