|Aangeboden in rubriek:
Deze aanbieding is afgelopen op do, 31 aug om 7:42 PM De verkoper heeftdit object of een soortgelijk object opnieuw aangeboden.
Hebt u iets om te verkopen?

1928 THE NEW ART OF MAKE UP by Max Factor 1st Publication 44 pages

Objectstaat:
niet opgegeven
Pristine condition.
Prijs:
US $75,00
OngeveerEUR 70,20
Verzendkosten:
US $2,75 (ongeveer EUR 2,57) Standaardverzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Clairton, Pennsylvania, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 4 mei en ma, 6 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:263118883002

Specificaties

Opmerkingen van verkoper
“Pristine condition.”
Original/Facsimile
Original
Publisher
Max Factor Studios
Topic
Make-up
Special Attributes
1st Edition, Illustrated, Miniature
Author
Max Factor
Place of Publication
Hollywood California
Year Printed
1928
Language
English
Country/Region of Manufacture
United States
Binding
Brochure/Pamphlet
Subject
Beauty Cosmetics
Reageert meestal binnen 24 uur
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.