Deze aanbieding is verkocht op za, 18 mei om 9:26 AM.
Hebt u iets om te verkopen?

HP 255 G9 (6F1G2EA) NOTEBOOK 15.6" FHD CPU AMD RYZEN 5 5625U RAM 16GB SSD...

Objectstaat:
Tweedehands
Verkocht voor:
EUR 309,00
Verzendkosten:
Verzendt mogelijk niet naar Verenigde Staten. Lees de objectbeschrijving of neem contact op met de verkoper voor verzendopties. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Altamura, BA, Italië
Levering:
Varieert
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:256501519124
Laatst bijgewerkt op 13 mei 2024 10:09:58 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Tweedehands: Een object dat al eerder is gebruikt. Het object kan tekenen van cosmetische slijtage ...
Capacità hard drive
256 GB
Marca
HP
Dimensioni schermo
15,6"
Anno di rilascio
2022
Capacità SSD
256 GB
Caratteristiche
Wi-Fi
Memoria RAM
16 GB
Processore
AMD Ryzen 5

Objectbeschrijving van de verkoper

gigiol3

gigiol3

97,5% positieve feedback
187 objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
4.4
Verzendtijd
4.9
Communicatie
4.9
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (66)

i***r (273)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Al momento della spedizione, vengo contattato dal venditore segnalandomi una macchia sul display. Fortunatamente, dopo una pulizia il venditore mi comunica che la macchia è sparita. Decido di procedere con l'ordine. Tralasciando i ritardi nella consegna, dopo pochi ore di utilizzo il notebook segnala il malfunzionamento della ventola principale. Contattato il venditore, nessuna risposta. Ora dovrò portare il notebook (a mie spese) in assistenza
Alle feedback weergeven