Hebt u iets om te verkopen?

Mathematics for 3D Game Programming and Computer Graphics Third Edition Textbook

Objectstaat:
Heel goed
Uitverkoop eindigt over: 2u 51m
Prijs:
US $71,10
OngeveerEUR 66,15
Was US $88,88 Wat betekent deze prijs?
Recente verkoopprijs (door de verkoper verstrekt)
Bespaar US $17,78 (20% korting)
Verzendkosten:
US $5,61 (ongeveer EUR 5,22) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Cranberry Township, Pennsylvania, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 24 jun en do, 27 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:256486344571
Laatst bijgewerkt op 29 mei 2024 18:43:21 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Heel goed: Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat ...
Brand
Unbranded
MPN
Does not apply
Subject
Programming / Games, Computer Graphics, General
ISBN
9781435458864
Subject Area
Computers
Publication Name
Mathematics for 3d Game Programming and Computer Graphics
Item Length
9.4 in
Publisher
Course Technology
Publication Year
2011
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1 in
Author
Eric Lengyel
Features
Revised
Item Width
7.6 in
Item Weight
36.1 Oz
Number of Pages
624 Pages

Over dit product

Product Information

Sooner or later, all game programmers run into coding issues that require an understanding of mathematics or physics concepts such as collision detection, 3D vectors, transformations, game theory, or basic calculus. Unfortunately, most programmers frequently have a limited understanding of these essential mathematics and physics concepts. MATHEMATICS AND PHYSICS FOR PROGRAMMERS, THIRD EDITION provides a simple but thorough grounding in the mathematics and physics topics that programmers require to write algorithms and programs using a non-language-specific approach. Applications and examples from game programming are included throughout, and exercises follow each chapter for additional practice. The book's companion website provides sample code illustrating the mathematical and physics topics discussed in the book.

Product Identifiers

Publisher
Course Technology
ISBN-10
1435458869
ISBN-13
9781435458864
eBay Product ID (ePID)
99637158

Product Key Features

Author
Eric Lengyel
Publication Name
Mathematics for 3d Game Programming and Computer Graphics
Format
Hardcover
Language
English
Features
Revised
Subject
Programming / Games, Computer Graphics, General
Publication Year
2011
Type
Textbook
Subject Area
Computers
Number of Pages
624 Pages

Dimensions

Item Length
9.4 in
Item Height
1 in
Item Width
7.6 in
Item Weight
36.1 Oz

Additional Product Features

Edition Number
3
LCCN
2011-924487
Lc Classification Number
Qa76.76.C672
Edition Description
Revised Edition
Reviews
Preface.1. The Rendering Pipeline.2. Vectors.3. Matrices.4. Transforms.5. 3D Engine Geometry.6. Ray Tracing.7. Illumination.8. Visibility Determination.9. Collision Detection.10. Polygonal Techniques.11. Shadows.12. Linear Physics.13. Rotational Physics.14. Fluid Simulation.15. Numerical Methods.16. Curves and Surfaces.Appendix A: Complex Numbers.Appendix B: Trigonometry Reference.Appendix C: Coordinate Systems.Appendix D: Taylor Series.Appendix E: Answers to Exercises.
Table of Content
Preface. 1. The Rendering Pipeline. 2. Vectors. 3. Matrices. 4. Transforms. 5. 3D Engine Geometry. 6. Ray Tracing. 7. Illumination. 8. Visibility Determination. 9. Collision Detection. 10. Polygonal Techniques. 11. Shadows. 12. Linear Physics. 13. Rotational Physics. 14. Fluid Simulation. 15. Numerical Methods. 16. Curves and Surfaces. Appendix A: Complex Numbers. Appendix B: Trigonometry Reference. Appendix C: Coordinate Systems. Appendix D: Taylor Series. Appendix E: Answers to Exercises.
Copyright Date
2012
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
794.8/1526
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

Informatie van zakelijke verkoper

Christopher King
CHRISTOPHER KING
, PA
United States
Contactgegevens weergeven
:liam-Emoc.oohay@obnewnij
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
fastshiptoyou888

fastshiptoyou888

99,7% positieve feedback
7,1K objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
4.8
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (2.529)

7***h (278)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I received the product quick and in good condition.
u***u (286)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
I like it thank you and God bless
i***i (809)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Fast delivery, and very happy with the purchase