|Aangeboden in rubriek:
De verkoper is afwezig tot 06 jun 2024. Als u dit object koopt, verwacht dan een vertraging in de verzending.
Hebt u iets om te verkopen?

Lot (5) Design/Advertising books Designing Brand Identity Multimedia Practices

Objectstaat:
Goed
Prijs:
US $29,00
OngeveerEUR 26,68
Verzendkosten:
US $7,83 (ongeveer EUR 7,20) Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Sparks, Nevada, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 8 jun en di, 11 jun tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:256251896297
Laatst bijgewerkt op 12 okt 2023 23:03:32 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed: Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd ...
Brand
Unbranded
Book Title
Advertising Ethics
MPN
Does not apply
ISBN
9780130941213
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Advertising Ethics
Item Length
9.1 in
Publisher
Prentice Hall PTR
Subject
Business Ethics, Advertising & Promotion
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.3 in
Author
Brett Van Heekeren, Edward Spence, Michael Boylan
Item Width
6.9 in
Item Weight
8.3 Oz
Number of Pages
160 Pages

Over dit product

Product Information

. This book focuses on an applied philosophical analysis of the nature of advertising in general and of specific ethical issues that arise in advertising. Its main objective is to provide professionals with a structured ethical reasoning and ethical decision-making model that will enable them to clearly ascertain the relation between advertising and ethics. Chapter topics include ethical reasoning and ethical principles, codes of ethics and codes of practice, the nature of advertising, advertising and the media, advertising and the community, truth in advertising, stereotyping and targeting, endorsements and testimonials, the ethics of time and space, ethical advertising, and more. For professionals in the advertising industry who would like a manual for informing professional practice on ethical theory and ethical issues in advertising.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0130941212
ISBN-13
9780130941213
eBay Product ID (ePID)
30539301

Product Key Features

Author
Brett Van Heekeren, Edward Spence, Michael Boylan
Publication Name
Advertising Ethics
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Business Ethics, Advertising & Promotion
Publication Year
2004
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
160 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.3 in
Item Width
6.9 in
Item Weight
8.3 Oz

Additional Product Features

LCCN
2004-005933
Lc Classification Number
Hf5831.S64 2004
Table of Content
I. ETHICS AND APPLIED ETHICS. 1. Ethical Reasoning and Ethical Principles. 2. Codes of Ethics and Codes of Practice. II. WHAT IS ADVERTISING? 3. The Nature of Advertising. 4. Advertising and the Media. 5. Advertising and the Community. III. CURRENT ISSUES AND TRENDS IN ADVERTISING. 6. Truth in Advertising. 7. Stereotyping and Targeting. 8. Endorsements and Testimonials. 9. The Ethics of Time and Space. 10. The Digital Explosion and Its Implications. IV. WHY ADVERTISING SOMETIMES GOES BAD. 11. The Commodification of Values and the Trivilisation of Social Issues. V. HOW CAN ADVERTISING BE MADE GOOD? 12. Ethical Advertising.
Copyright Date
2005
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
174/.9659
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Objectbeschrijving van de verkoper

HaloJDawg's Collectibles

HaloJDawg's Collectibles

100% positieve feedback
287 objecten verkocht
Reageert meestal binnen 24 uur

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
5.0
Redelijke verzendkosten
4.7
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (110)

2***r (1724)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Good Shipping, Item as described, Thank you.
g***g (74)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
GREAT and FAST 👍 I recommend ⭐⭐⭐⭐⭐
c***u (379)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen 6 maanden
Geverifieerde aankoop
Package good arrived in excellent condition