|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Marketing Myths That are Killing Business: The Cure for Death Wish Marketing by

Objectstaat:
Goed
Noticeable but very minor wear marks on the outside edges of the front and back covers and the ... Meer lezenover objectstaat
Prijs:
AU $19,99
OngeveerEUR 12,19
Verzendkosten:
AU $39,75 (ongeveer EUR 24,24) Australia Post International Standard. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Boronia, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen di, 18 jun en di, 20 aug tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending. Details bekijken- voor meer informatie over retourzendingen
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Topverkoper
Betrouwbare verkoper, snelle verzending en eenvoudige retourzending. 
Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Ingeschreven als zakelijke verkoper
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:255405476801
Laatst bijgewerkt op 24 mei 2024 00:22:57 CESTAlle herzieningen bekijkenAlle herzieningen bekijken

Specificaties

Objectstaat
Goed
Een boek dat is gelezen, maar zich in goede staat bevindt. De kaft is zeer minimaal beschadigd (er zijn bijvoorbeeld slijtplekken), maar er zijn geen deukjes of scheuren. De harde kaft heeft mogelijk geen stofomslag meer. De boekband vertoont minimale slijtage. De meeste bladzijden zijn onbeschadigd. Er zijn weinig vouwen en scheuren en er is vrijwel geen tekst met potlood onderstreept of met een accentueerstift gemarkeerd. Er is niet in de kantlijn geschreven. Er ontbreken geen bladzijden. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken. Alle staatdefinities bekijkenwordt in nieuw venster of op nieuw tabblad geopend
Opmerkingen van verkoper
“Noticeable but very minor wear marks on the outside edges of the front and back covers and the ...
Book Title
Marketing Myths That Are Killing Business
Genre
Business, Economics & Industry
Narrative Type
Non-Fiction
Intended Audience
Adults
ISBN
9780070111240
Publication Year
1993
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Marketing Myths That Are Killing Business: the Cure for Death Wish Marketing
Item Height
229mm
Author
Robert S. Shulman, Kevin J. Clancy
Publisher
Mcgraw-Hill Education-Europe
Item Width
157mm
Subject
Marketing
Item Weight
7400g
Number of Pages
308 Pages

Over dit product

Product Information

Most businesses blithely cling to common marketing wisdom - and many pay the price by failing. That's the tough premise of this book, which offers unconventional solutions and counter-intuitive answers adaptable to almost any business situation. Drawing on years of experience in the marking trenches and corporate boardrooms as two of the most renowned marketing consultants in America, Kevin J. Clancy and Robert S. Shulman show marketers how to eliminate the myths and death wish practices that are killing brands, products, services, and companies throughout the world. Readers will learn to self-correct more than 100 prevalent death wish marketing fallacies, including: CEOs know a great deal about marketing ; small businesses can't compete with giants like WalMart ; heavy users are your best prospects ; database marketing has all the answers ; focus groups are a serious basis for smart decision making ; marketing partners have your best interests in mind ; if P&G does it, then it must be right ; and we need to retain all of our customers and keep them 100% satisfied . Throughout there are anecdotes and examples from the authors' experience and research.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education-Europe
ISBN-13
9780070111240
eBay Product ID (ePID)
96641182

Product Key Features

Author
Robert S. Shulman, Kevin J. Clancy
Publication Name
Marketing Myths That Are Killing Business: the Cure for Death Wish Marketing
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
1993
Type
Textbook
Number of Pages
308 Pages

Dimensions

Item Height
229mm
Item Width
157mm
Item Weight
7400g

Additional Product Features

Title_Author
Robert S. Shulman, Kevin J. Clancy
Country/Region of Manufacture
United States

Objectbeschrijving van de verkoper

warehouse-deals-direct-australia

warehouse-deals-direct-australia

99,5% positieve feedback
8,7K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.9
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
5.0
Ingeschreven als zakelijke verkoper

Feedback verkoper (3.088)

m***j (3)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
This item was as it said and came at a timely timeframe.
i***e (991)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
As described
l***l (815)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Good