Afbeelding 1 van 9
Afbeelding 1 van 9
SINGLE PREMIUM ACRYLIC SHEEPSKIN CAR SEAT COVER FOR ASTON MARTIN DBS VOLANTE
AU $105,00
OngeveerEUR 64,01
Objectstaat:
Nieuw
Een gloednieuw, ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd object in de oorspronkelijke verpakking (indien verpakking van toepassing is). De verpakking moet hetzelfde zijn als in de detailhandel, tenzij het object door de fabrikant is verpakt in een verpakking die niet voor detailhandel is bestemd, zoals een onbedrukte doos of een plastic zak. Zie de aanbieding van de verkoper voor volledige details.
Meer dan 10 beschikbaar
Verzendkosten:
AU $87,25 (ongeveer EUR 53,19) Australia Post International Standard.
Bevindt zich in: Cheltenham, Australië
Levering:
Geschatte levering tussen ma, 30 sep en di, 8 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Koper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:254011424952
Specificaties
- Objectstaat
- Brand
- My Car
- Manufacturer Part Number
- AFSS0039
- UPC
- Does not apply
- EAN
- Does not apply
Objectbeschrijving van de verkoper
Informatie van zakelijke verkoper
4x4 DIRECT
Osher Gutnick
4/7-9 Hamlet Street
3192 Cheltenham, Victoria
Australia
Ik verklaar dat al mijn verkoopactiviteiten zullen voldoen aan alle wet- en regelgeving van de EU.
Populaire rubrieken in deze winkel
Ingeschreven als zakelijke verkoper
Feedback verkoper (35.926)
- b***e (324)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThanks
- r***s (1404)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopAbsolutely perfect
- a***t (221)- Feedback gegeven door koper.Afgelopen maandGeverifieerde aankoopThis item doesn’t exist. Seller said that they just write that they have stock for the sake of eBay. Seller didn’t answer any questions I had until the sale went through. Then they said it didn’t exist and wanted me to pay an extra $100 to buy another product that wasn’t as good as this one advertised. I declined and asked for a refund and for them to cancel order, they refused and wanted to negotiate. They didn’t apologize for the time and inconvenience.