Afbeelding 1 van 4
Afbeelding 1 van 4
Strongholds Of The Mind Volume One - Dr. Nasir K. Siddiki - 6 CD Series
US $9,95
OngeveerEUR 8,92
(US $9,95 / Unit)
of Beste voorstel
Objectstaat:
“See Photos For More Details”
Heel goed
Een boek dat er niet als nieuw uitziet en is gelezen, maar zich in uitstekende staat bevindt. De kaft is niet zichtbaar beschadigd en het eventuele stofomslag zit nog om de harde kaft heen. Er ontbreken geen bladzijden en er zijn geen bladzijden beschadigd. Er is geen tekst onderstreept of gemarkeerd en er is niet in de kantlijn geschreven. Er kunnen zeer minimale identificatiemerken aan de binnenzijde van de kaft zijn aangebracht. De slijtage is zeer minimaal. Bekijk de aanbieding van de verkoper voor de volledige details en een beschrijving van gebreken.
Verzendkosten:
US $4,75 (ongeveer EUR 4,26) USPS Media MailTM.
Bevindt zich in: Broken Arrow, Oklahoma, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen za, 28 sep en di, 1 okt tot 43230
Retourbeleid:
30 dagen om te retourneren. Verkoper betaalt voor retourzending.
Betalingen:
Winkel met vertrouwen
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235549535233
Specificaties
- Objectstaat
- Heel goed
- Opmerkingen van verkoper
- “See Photos For More Details”
- Book Title
- Strongholds Of The Mind
- Case Type
- Tall/DVD Case
- Signed
- No
- Book Series
- Mind
- Narrative Type
- Nonfiction
- Publisher
- Wisdom Ministries
- Intended Audience
- Adults, Young Adults
- Publication Year
- Unknown
- Type
- Audiobook
- Format
- Audio CD
- Language
- English
- Personalized
- No
- Features
- Audio CD
- Genre
- Religious & Spiritual, Thoughts
- Run Time
- 6 CD
- Topic
- Mind, Battle Of The Mind, Strongholds, Bible, Christianity
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Narrator
- Nasir Siddiki
Objectbeschrijving van de verkoper
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.