|Aangeboden in rubriek:
Hebt u iets om te verkopen?

Basic Marketing Research Customer Insights and Managerial Action 9th Edition 9e

Objectstaat:
Redelijk
Prijs:
US $44,99
OngeveerEUR 41,78
Verzendkosten:
Gratis Voordelige verzendservice. Details bekijkenvoor verzending
Bevindt zich in: Fort Mill, South Carolina, Verenigde Staten
Levering:
Geschatte levering tussen wo, 8 mei en za, 11 mei tot 43230
De levertijd wordt geschat met onze eigen methode op basis van onder meer de nabijheid van de koper ten opzichte van de objectlocatie, de geselecteerde verzendservice, en de verzendgeschiedenis van de verkoper. De leveringstermijnen kunnen variëren, vooral gedurende piekperiodes.
Retourbeleid:
Betalingen:
     

Winkel met vertrouwen

Geld-terug-garantie van eBay
Ontvang het object dat u hebt besteld of krijg uw geld terug. 

Verkopergegevens

Geregistreerd als particuliere verkoper, dus de consumentenrechten die voortvloeien uit de EU-wetgeving inzake consumentenbescherming zijn niet van toepassing. De geld-terug-garantie van eBay geldt nog steeds voor de meeste aankopen.
De verkoper neemt de volledige verantwoordelijkheid voor deze aanbieding.
eBay-objectnummer:235405654050

Specificaties

Objectstaat
Redelijk: Een boek dat slijtage vertoont. De kaft kan enigszins beschadigd zijn, maar is als geheel ...
ISBN
9781337100298
Publication Name
Basic Marketing Research (With Qualtrics, 1 Term (6 Months) Printed ACCESS Card)
Item Length
10.9in
Publisher
Cengage South-Western
Series
Mindtap Course List Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Format
Mixed Lot
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Features
Revised
Item Width
8.5in
Item Weight
26.5 Oz
Number of Pages
352 Pages

Over dit product

Product Information

BASIC MARKETING RESEARCH is written from a student's perspective by authors who have devoted countless hours working with undergraduate students, like you, on live research projects. For a marketing text to be effective, you must be able to understand it. You can trust the authors to deliver a rigorous, yet understandable, treatment of marketing research in this 9th Edition. You examine the two dominant approaches to gathering marketing information, learn how to merge these approaches and work with data from multiple sources. You review the information-gathering function from the perspectives of researchers who gather information and marketing managers who use it. This presentation is packed with the features that make it a best-seller, from study tools to updated content to an easy-to-read writing style.

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
1337100293
ISBN-13
9781337100298
eBay Product ID (ePID)
236796288

Product Key Features

Author
Tracy A. Suter, Gilbert A. Churchill, Tom J. Brown
Publication Name
Basic Marketing Research (With Qualtrics, 1 Term (6 Months) Printed ACCESS Card)
Format
Mixed Lot
Language
English
Features
Revised
Series
Mindtap Course List Ser.
Publication Year
2017
Type
Textbook
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Length
10.9in
Item Height
0.6in
Item Width
8.5in
Item Weight
26.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.2
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
9
Table of Content
BRIEF CONTENTS. Part I: INTRODUCTION TO MARKETING RESEARCH AND PROBLEM DEFINITION. 1. The Role of Marketing Research. 2. The Research Process and Ethical Concerns. 3. Problem Formulation. 4. Exploratory Research. Part II: Working with Existing Information to Solve Problems. 5. Decision Support Systems: Introduction. 6. Decision Support Systems: Working with 'Big Data'. 7. Using External Secondary Data. Part III: COLLECTING PRIMARY DATA TO SOLVE PROBLEMS. 8. Conducting Causal Research. 9. Collecting Descriptive Primary Data. 10. Collecting Data by Observation. 11. Collecting Data by Communication. 12. Asking Good Questions. 13. Designing the Data Collection Form for Communication Data. 14. Developing the Sampling Plan. 15. Data Collection: Types of Error and Response Rate Calculation. Part IV: ANALYZING DATA. 16. Data Preparation for Analysis. 17. Analysis and Interpretation: Individual Variables Independently. 18. Analysis and Interpretation: Multiple Variables Simultaneously. Part IV: REPORTING THE RESULTS. 19. The Oral Research Presentation. 20. The Written Research Report. Appendix. Endnotes. Glossary. Index.
Copyright Date
2018
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Marketing / Research
Dewey Decimal
658.83
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Objectbeschrijving van de verkoper

Virtual Crickets

Virtual Crickets

97,6% positieve feedback
2,2K objecten verkocht

Gedetailleerde verkopersbeoordelingen

Gemiddelde van de afgelopen 12 maanden

Nauwkeurige beschrijving
4.8
Redelijke verzendkosten
5.0
Verzendtijd
5.0
Communicatie
4.9
Geregistreerd als particuliere verkoper
Dus de consumentenrechten die voortvloeien uit EU-wetgeving voor consumentenbescherming zijn niet van toepassing. eBay-kopersbescherming geldt nog steeds voor de meeste aankopen.

Feedback verkoper (526)

a***a (391)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
A+ seller
l***n (3)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
took a long time to arrive
u***u (43)- Feedback gegeven door koper.
Afgelopen maand
Geverifieerde aankoop
Thank you for your great service.